Ważne elementy przy organizacji spotkania biznesowego.

Dział dla dyskusji nie pasujących do innych działów.
no avatar
User

al-wa

Posty

8

Rejestracja

19 paź 2017, o 10:14

Re: Ważne elementy przy organizacji spotkania biznesowego.

Postautor: al-wa » 25 paź 2017, o 13:28

No, na pewno też warto sprawdzić salę przed samym wydarzeniem, na przykład takie coś jak wifi, czy router się nadaje i tak dalej. Czytałem o tym tutaj http://wirtualny-wojownik.pl/top-5-najlepszych-routerow-domu-ranking-routerow/ i mam wrażenie, że najlepsze sale powinny mieć właśnie jakiś sprzęt z tej listy, to wówczas będzie wszystko działało jak powinno.
no avatar
User

danny4231

Posty

663

Rejestracja

3 lis 2017, o 11:49

Re: Ważne elementy przy organizacji spotkania biznesowego.

Postautor: danny4231 » 8 lis 2017, o 09:45

Jeśli w spotkaniu biznesowym ma brać np. kilku menadżerów Waszej firmy, to niegłupim pomysłem powinna być inwestycja w przewóz busem, tym bardziej, jeśli planowane spotkanie ma się odbyć na drugim końcu polski. Nawet jeśli miejscem spotkania okazałyby się Niemcy, Holandia lub Belgia to warto postawić na http://www.sprintbus.eu - za bardzo atrakcyjne pieniądze dostarczą nas, gdzie tylko będziemy chcieli. Moja firma nie raz korzystała z ich usług, również w przypadku podróży do wyżej wspomnianych Państw.
no avatar
User

paullaobreczarek

Posty

109

Rejestracja

25 lis 2015, o 11:42

Re: Ważne elementy przy organizacji spotkania biznesowego.

Postautor: paullaobreczarek » 10 lis 2017, o 12:01

Nie zapominajmy, że grunt to też odpowiednie miejsce do spotkania biznesowego. Ja bardzo często umawiam się na spotkania biznesowe własnie w restauracji gdzie można spokojnie załatwić i omówić ważne sprawy. Ostatnio byłam w tej restauracji www.restauracjesultan.pl i było bardzo sympatycznie i stosowanie do sytuacji.
no avatar
User

Drukarnia-prudnik_pl

Posty

19

Rejestracja

11 lis 2017, o 07:23

Re: Ważne elementy przy organizacji spotkania biznesowego.

Postautor: Drukarnia-prudnik_pl » 11 lis 2017, o 08:03

Chyba właśnie to jest zdecydowanie najważniejsze, czyli wybór dobrego, odpowiedniego miejsca na spotkanie biznesowe, tak aby wszelkie rozmowy odbywały się na dobrym, neutralnym gruncie w ciekawej okolicy.
no avatar
User

Agaga

Posty

82

Rejestracja

1 gru 2017, o 16:10

Re: Ważne elementy przy organizacji spotkania biznesowego.

Postautor: Agaga » 16 mar 2018, o 12:48

Dla mnie najważniejszym elementem każdego spotkania biznesowego, czy szkolenia, czy konferencji, jest odpowiednie wsparcie multimedialne. Czasy gdzie tablica suchościeralna była szczytem możliwości już dawno minęły. Teraz bez porządnej tablicy multimedialnej trudno się obejść i trudno zaprezentować się profesjonalnie. Dlatego u nas w firmie, ostatnio zainwestowaliśmy w nowoczesne tablice multimedialne. Dokładnie mówiąc, to póki co w jedną taką tablicę, ale myślę, że z czasem dokupimy kolejną. Świetna sprawa, znacznie ułatwia prowadzenie spotkań biznesowych. Wiadomo, trochę kosztuje, ale warto zainwestować i rozwijać firmę.
no avatar
User

cyryl18

Posty

583

Rejestracja

14 mar 2018, o 17:20

Re: Ważne elementy przy organizacji spotkania biznesowego.

Postautor: cyryl18 » 23 maja 2018, o 12:25

Najważniejsze jest przede wszystkim znalezienie odpowiedniego miejsca w którym zorganizowanie imprezy tego typu będzie w ogóle możliwe. W naszym wypadku wybór padł na podwarszawskie okolice, a mianowicie Hotel Solec http://www.hotelsolec.pl , znajdujący się na Drodze Krajowej nr 79. Tamtejsze sale są doskonale przygotowane do spotkan tego typu, a pokoje w ktorych wypoczywalismy bardzo wygodne. No i potrawy serwowano nam wyśmienite!
no avatar
User

kornel

Posty

4

Rejestracja

23 kwie 2018, o 16:19

Re: Ważne elementy przy organizacji spotkania biznesowego.

Postautor: kornel » 14 sie 2018, o 10:55

miejsce i jedzenie - to jest najważniejsze przy organizacji spotkania biznesowego! odradza wszelkiego rodzaju knajpki bądź restauracje, lepiej wynająć jakies inne lokum i np. zamówić catering - nam ostatnio jedzenie dowiózł catering Arts (w Krakowie) i klienci zachwalali potrawy
no avatar
User

dona3

Posty

568

Rejestracja

30 sty 2018, o 10:55

Re: Ważne elementy przy organizacji spotkania biznesowego.

Postautor: dona3 » 24 sie 2018, o 19:46

Przede wszystkim warto zadbać o solidny catering! Uczestnicy spotkania z pewnością będą mieć dużo lepsze humory, jeśli będą im towarzyszyć pyszne potrawy. My na przykład zdecydowaliśmy się na skorzystanie z oferty https://www.lasuch.waw.pl/ . Efekt okazał się wyśmienity! Każdy z gości był niezmiernie zadowolony z niespodziewanego "dodatku" .
no avatar
User

kartonka

Posty

84

Rejestracja

1 gru 2014, o 13:19

Re: Ważne elementy przy organizacji spotkania biznesowego.

Postautor: kartonka » 9 wrz 2018, o 09:51

Warto zadbać o fajne menu - tu dobrze sprawdzają się rzeczy uniwersalne z duża ilością owoców i warzyw - żeby świeżość i kolor były wizytówką naszej firmy. Dlatego my współpracujemy z Bistro Wiejska jeśli chodzi o catering. Nigdy nas nie zawiedli.
no avatar
User

cyryl18

Posty

583

Rejestracja

14 mar 2018, o 17:20

Re: Ważne elementy przy organizacji spotkania biznesowego.

Postautor: cyryl18 » 21 lut 2019, o 12:22

Na pewno przydadzą się namiary na tłumacza. Po takim spotkaniu, w przypadku spotkania z gościem zza granicy, pojawi się sporo dokumentów w obcym języku, do przetłumaczenia. W takim wypadku zadanie w tym stylu należy powierzyć zaufanemu specjaliście. Ja np od dawna współpracuje z ARB http://www.arb-tlumaczenia.pl/ .
no avatar
User

Reklama

darmowe konto firmowe
PoprzedniaNastępna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
[ Time : 0.088s | 13 Queries | GZIP : Off ]