Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?
Posty: 12
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?
Witam wszystkim,
część z Was prowadzi własne biznesy. Czy jesteście zadowoleni z obecnego przepływu informacji i dokumentów w Waszych firmach? Cały czas szukam innowacji, które pozwolą mi lepiej zarządzać moim "małym" przedsiębiorstwem. Natknąłem się ostatnio na pojęcie workflow, zrobiłem mały research w sieci, szukałem na różnych forach i trafiłem na inbusines. Jestem właścicielem średniej firmy, która dynamicznie się rozwija. Zatrudniam około 50 pracowników. Szczerze mówiąc, ilość dokumentów, które generowane są praktycznie codziennie powoli przerasta mnie i moich pracowników. Jak Wy sobie z tym radzicie? Bardzo poważnie myślę nad elektronicznym obiegiem dokumentów, który będzie chyba najodpowiedniejszym rozwiązaniem. Jak myślicie najlepiej będzie zwrócić się o pomoc od specjalistów takich jak innbusiness?
część z Was prowadzi własne biznesy. Czy jesteście zadowoleni z obecnego przepływu informacji i dokumentów w Waszych firmach? Cały czas szukam innowacji, które pozwolą mi lepiej zarządzać moim "małym" przedsiębiorstwem. Natknąłem się ostatnio na pojęcie workflow, zrobiłem mały research w sieci, szukałem na różnych forach i trafiłem na inbusines. Jestem właścicielem średniej firmy, która dynamicznie się rozwija. Zatrudniam około 50 pracowników. Szczerze mówiąc, ilość dokumentów, które generowane są praktycznie codziennie powoli przerasta mnie i moich pracowników. Jak Wy sobie z tym radzicie? Bardzo poważnie myślę nad elektronicznym obiegiem dokumentów, który będzie chyba najodpowiedniejszym rozwiązaniem. Jak myślicie najlepiej będzie zwrócić się o pomoc od specjalistów takich jak innbusiness?
Re: Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?
marecki811 taka automatyzacja procesów wpływa na zwiększenie wydajności pracy U nas w firmie od jakiegoś czasu korzystamy z systemu firmy BaseLine https://www.baseline.pl/obieg-dokumentow/ i śmiało mogę go polecić. Zapewnia sprawny, ale i w pełni bezpieczny obieg dokumentów, dodatkowo jest zintegrowany z urządzeniami biurowymi takimi jak faks czy drukarka. Skutecznie automatyzuje pracę sekretariatu
Re: Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?
Dzięki za porady, przydadzą mi się
Re: Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?
Dokładnie tak, al musimy pamiętać, że zarządzanie procesami biznesowymi poprawi obieg dokumentów w naszej formie. Wiem to na swoim przykładzie. Polecam się temu przyjrzeć.
Wszystko co powinienieś wiedzieć o pieniądzach znajdziesz tutaj: http://mojepieniadze.net.pl/
Re: Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?
Wydaje mi się, że właśnie wdrożenie odpowiedniego oprogramowania pozwoli nam na to abyśmy mogli mieć u siebie w firmie obieg dokumentów. Zachęcam zdecydowanie do zapoznania się z artykułem https://biznes-time.pl/obieg-dokumentow-na-czym-polega/ ponieważ ta kwestia została tam bardzo dokładnie wyjaśniona.
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości