Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?

W tym miejscu możesz napisać o swojej firmie, oraz podać adres firmowej strony www.
no avatar
User

marecki811

Posty

8

Rejestracja

8 mar 2018, o 17:17

Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?

Postautor: marecki811 » 8 mar 2018, o 17:34

Witam wszystkim,

część z Was prowadzi własne biznesy. Czy jesteście zadowoleni z obecnego przepływu informacji i dokumentów w Waszych firmach? Cały czas szukam innowacji, które pozwolą mi lepiej zarządzać moim "małym" przedsiębiorstwem. Natknąłem się ostatnio na pojęcie workflow, zrobiłem mały research w sieci, szukałem na różnych forach i trafiłem na inbusines. Jestem właścicielem średniej firmy, która dynamicznie się rozwija. Zatrudniam około 50 pracowników. Szczerze mówiąc, ilość dokumentów, które generowane są praktycznie codziennie powoli przerasta mnie i moich pracowników. Jak Wy sobie z tym radzicie? Bardzo poważnie myślę nad elektronicznym obiegiem dokumentów, który będzie chyba najodpowiedniejszym rozwiązaniem. Jak myślicie najlepiej będzie zwrócić się o pomoc od specjalistów takich jak innbusiness? :)
no avatar
User

atama

Posty

249

Rejestracja

15 maja 2017, o 11:19

Re: Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?

Postautor: atama » 28 maja 2018, o 07:54

marecki811 taka automatyzacja procesów wpływa na zwiększenie wydajności pracy :) U nas w firmie od jakiegoś czasu korzystamy z systemu firmy BaseLine https://www.baseline.pl/obieg-dokumentow/ i śmiało mogę go polecić. Zapewnia sprawny, ale i w pełni bezpieczny obieg dokumentów, dodatkowo jest zintegrowany z urządzeniami biurowymi takimi jak faks czy drukarka. Skutecznie automatyzuje pracę sekretariatu :)
no avatar
User

Maniek19

Posty

1

Rejestracja

28 maja 2018, o 14:06

Re: Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?

Postautor: Maniek19 » 28 maja 2018, o 14:30

Dzięki za porady, przydadzą mi się :)
no avatar
User

ninja_84

Posty

312

Rejestracja

28 lis 2017, o 07:54

Re: Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?

Postautor: ninja_84 » 29 cze 2020, o 14:59

Dokładnie tak, al musimy pamiętać, że zarządzanie procesami biznesowymi poprawi obieg dokumentów w naszej formie. Wiem to na swoim przykładzie. Polecam się temu przyjrzeć.
Wszystko co powinienieś wiedzieć o pieniądzach znajdziesz tutaj: http://mojepieniadze.net.pl/
no avatar
User

arabika

Posty

1278

Rejestracja

24 paź 2018, o 18:27

Re: Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?

Postautor: arabika » 13 sty 2022, o 15:41

Wydaje mi się, że właśnie wdrożenie odpowiedniego oprogramowania pozwoli nam na to abyśmy mogli mieć u siebie w firmie obieg dokumentów. Zachęcam zdecydowanie do zapoznania się z artykułem https://biznes-time.pl/obieg-dokumentow-na-czym-polega/ ponieważ ta kwestia została tam bardzo dokładnie wyjaśniona.
no avatar
User

Reklama

darmowe konto firmowe
Następna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
[ Time : 0.119s | 13 Queries | GZIP : Off ]