Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Posty: 23
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Jakie macie sposoby na utrzymanie pozyskanego klienta? Zastanawiam się jakie działania w przypadku prowadzenia e-biznesu mogłyby pomóc.
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Wykonuję usługi profesjonalnie, wówczas kklient zostaje
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Metod jest naprawdę wiele. Tak jak pisze @lisznak przede wszystkim trzeba być profesjonalistą. W ten sposób zdobędziesz zaufanie klienta i chętniej będzie podejmować z Tobą współpracę. Ale na dłuższą metę może to nie wystarczyć. Warto pomyśleć o jakichś systemach motywujących, wybór jest naprawdę duży. Zerknij sobie ten artykuł http://temat.net/aktualnosci/25104/Pozy ... o-nie-dbac! - jest w nim kilka propozycji jak utrzymywać pozytywne relacje z kontrahentem. Naprawdę warto zagłębić się w ten temat, bo raz wypracowana relacja pozytywnie skutkuje na lata
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Witam, owszem utrzymanie klienta przy dzisiejszej konkurencji to nie lada wyzwanie, zawsze trzeba wychodzić na przeciw wyzwaniom i starać się być unikalnym ale oczywiście to nie jest pewnie jeden klient mamy już pewną bazę i wówczas ja osobiście zleciłabym to już firmie która w sposób profesjonalny będzie się tym zajmować owszem takiej firmie trzeba zapłacić ale trzeba tez przeanalizować jakie możemy ponieść straty gdy nie damy rady utrzymać klienta ja przeglądając firmy natrafiłam na http://www.ideacc.pl/pl/nasze-uslugi/obsuga-klienta warto poczytać i przemyśleć sprawę
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Zakładam, że już ktoś Wam mówił, że w efektywnej komunikacji z Klientem bardzo liczy się mowa ciała: http://www.projektgamma.pl/strefa-wiedz ... mowa-ciala . To także czynnik, który może zarówno przyciągnąć do Nas Klientów i ich utrzymać, jak również sprawić, że zrezygnują z naszych usług… To niby błahe ale warto opanować tę sztukę do perfekcji. Sami zobaczycie, że to przyniesie znaczące efekty.
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Tu nie ma wielkiej filozofii - należy go dobrze obsługiwać, pozostawać w stałym, biznesowym kontakcie, zaspokajać jego oczekiwanie i dobrze wykonywać powierzoną pracę/zlecenia.
" Już tu siedzę jakiś czas, lubię dużo wiedzieć"
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Moim zdaniem jeśli ktoś prowadzi np. restauracje, siłownie czy hotel to ciekawym rozwiązaniem są na pewno karty rabatowe albo karty stałego klienta, które pozwalają na uzyskanie jakiś bonusów. Firma Cardon się zajmuje produkcją takich kart i widziałam kiedyś od nich, właśnie na siłowni, były świecące w ciemności, jest to zdecydowanie coś innowacyjnego.
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Rzeczywiście coś w tym jest. Firma mojego brata niedawno wprowadziła kupony premiowe http://sodexolojalnosc.pl/baza-wiedzy/g ... a-sklepow/ i od tego czasu odnotowali znaczący wzrost zainteresowania marką, a także większą chęć nawiązywania dalszej współpracy przez klientów
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Popieram poprzednika w 100%
Mówią, że miłość jest ślepa, ale to powiedzenie głupców. Czasami widzi zbyt dużo
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Wiele zależy od oferowanego produktu i jakości obsługi - jeżeli jest to dobre to klient chętnie korzysta i często wraca;) A nawet poleca usługę dalej;)
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości