Jak utrzymać pozyskanego klienta?

Czyli o sposobach dotarcia do klientów.
no avatar
User

lani

Posty

35

Rejestracja

18 sie 2015, o 19:07

Jak utrzymać pozyskanego klienta?

Postautor: lani » 24 sty 2016, o 22:50

Jakie macie sposoby na utrzymanie pozyskanego klienta? Zastanawiam się jakie działania w przypadku prowadzenia e-biznesu mogłyby pomóc.
no avatar
User

lisznak

Posty

3

Rejestracja

5 mar 2016, o 11:00

Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?

Postautor: lisznak » 6 mar 2016, o 11:53

Wykonuję usługi profesjonalnie, wówczas kklient zostaje
no avatar
User

OndajOn

Posty

371

Rejestracja

29 sie 2011, o 16:46

Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?

Postautor: OndajOn » 11 maja 2016, o 20:06

Metod jest naprawdę wiele. Tak jak pisze @lisznak przede wszystkim trzeba być profesjonalistą. W ten sposób zdobędziesz zaufanie klienta i chętniej będzie podejmować z Tobą współpracę. Ale na dłuższą metę może to nie wystarczyć. Warto pomyśleć o jakichś systemach motywujących, wybór jest naprawdę duży. Zerknij sobie ten artykuł http://temat.net/aktualnosci/25104/Pozy ... o-nie-dbac! - jest w nim kilka propozycji jak utrzymywać pozytywne relacje z kontrahentem. Naprawdę warto zagłębić się w ten temat, bo raz wypracowana relacja pozytywnie skutkuje na lata
no avatar
User

margo903

Posty

11

Rejestracja

4 gru 2015, o 17:30

Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?

Postautor: margo903 » 22 cze 2016, o 07:00

Witam, owszem utrzymanie klienta przy dzisiejszej konkurencji to nie lada wyzwanie, zawsze trzeba wychodzić na przeciw wyzwaniom i starać się być unikalnym ale oczywiście to nie jest pewnie jeden klient mamy już pewną bazę i wówczas ja osobiście zleciłabym to już firmie która w sposób profesjonalny będzie się tym zajmować owszem takiej firmie trzeba zapłacić ale trzeba tez przeanalizować jakie możemy ponieść straty gdy nie damy rady utrzymać klienta ja przeglądając firmy natrafiłam na http://www.ideacc.pl/pl/nasze-uslugi/obsuga-klienta warto poczytać i przemyśleć sprawę
no avatar
User

pankracy

Posty

134

Rejestracja

18 kwie 2016, o 19:01

Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?

Postautor: pankracy » 26 cze 2017, o 13:19

Zakładam, że już ktoś Wam mówił, że w efektywnej komunikacji z Klientem bardzo liczy się mowa ciała: http://www.projektgamma.pl/strefa-wiedz ... mowa-ciala . To także czynnik, który może zarówno przyciągnąć do Nas Klientów i ich utrzymać, jak również sprawić, że zrezygnują z naszych usług… To niby błahe ale warto opanować tę sztukę do perfekcji. Sami zobaczycie, że to przyniesie znaczące efekty.
no avatar
User

shih34

Posty

39

Rejestracja

24 sty 2017, o 15:14

Lokalizacja

Warszawa

Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?

Postautor: shih34 » 3 lip 2017, o 12:12

Tu nie ma wielkiej filozofii - należy go dobrze obsługiwać, pozostawać w stałym, biznesowym kontakcie, zaspokajać jego oczekiwanie i dobrze wykonywać powierzoną pracę/zlecenia.
" Już tu siedzę jakiś czas, lubię dużo wiedzieć"
no avatar
User

kartonka

Posty

84

Rejestracja

1 gru 2014, o 13:19

Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?

Postautor: kartonka » 3 lip 2017, o 14:19

Moim zdaniem jeśli ktoś prowadzi np. restauracje, siłownie czy hotel to ciekawym rozwiązaniem są na pewno karty rabatowe albo karty stałego klienta, które pozwalają na uzyskanie jakiś bonusów. Firma Cardon się zajmuje produkcją takich kart i widziałam kiedyś od nich, właśnie na siłowni, były świecące w ciemności, jest to zdecydowanie coś innowacyjnego.
no avatar
User

nierra

Posty

353

Rejestracja

18 maja 2016, o 14:57

Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?

Postautor: nierra » 4 lip 2017, o 14:32

Rzeczywiście coś w tym jest. Firma mojego brata niedawno wprowadziła kupony premiowe http://sodexolojalnosc.pl/baza-wiedzy/g ... a-sklepow/ i od tego czasu odnotowali znaczący wzrost zainteresowania marką, a także większą chęć nawiązywania dalszej współpracy przez klientów
Awatar użytkownika
User

paulsmith

Posty

5

Rejestracja

30 cze 2017, o 20:51

Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?

Postautor: paulsmith » 4 lip 2017, o 17:14

Popieram poprzednika w 100% :)
Mówią, że miłość jest ślepa, ale to powiedzenie głupców. Czasami widzi zbyt dużo
no avatar
User

bnowacka

Posty

12

Rejestracja

17 sie 2017, o 10:52

Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?

Postautor: bnowacka » 23 sie 2017, o 13:44

Wiele zależy od oferowanego produktu i jakości obsługi - jeżeli jest to dobre to klient chętnie korzysta i często wraca;) A nawet poleca usługę dalej;)
no avatar
User

Reklama

darmowe konto firmowe
Następna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
[ Time : 0.093s | 12 Queries | GZIP : Off ]