Wirtualna rzeczywistość - jak promować
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Wirtualna rzeczywistość - jak promować
Witam
Posiadam w swojej ofercie unikatową technologię.
(jej opis jest na stronie InteraktywnaPodroz.pl)
Jest to połączenie wirtualnej wycieczki, video i możliwości wplatania w treść różnych mediów. Całość można dowolnie oprogramowywać, tworzyć scenariusze, nieliniowe filmy, gry, quzy, wirtualne salony, sklepy - cokolwiek. Te wszystkie cechy stwarzają ciekawą platformę w formie wirtualnej rzeczywistości (na telefonie to działa praktycznie jak oculus:
Wirtualna rzeczywistość w telefonie.
Całość jest oparta na stronie internetowej (nie wymaga instalowania dodatkowych aplikacji - wygoda).
Praktycznie u każdego komu to pokazuje występuje efekt "WOW, fajne to, jak to działa, nie widziałem tego wcześniej" no i właśnie to jest mój problem...
Działam trochę po omacku, technologia jest nowatorska, i badam które branże to wchłoną.
Rozpocząłem promocję tego przez Youtuby, Facebooki ale może ktoś z Was miałby jakiś ciekawy i efektywny pomysł na promocję tego rozwiązania?
Jestem otwarty na wszelkią krytykę, uwagi i rady
Pozdrawiam Filip
ps. telemarketing, mailing ma małą skuteczność, marketingowcy nie mają czasu na czytanie ofert i odbieranie telefonów
Posiadam w swojej ofercie unikatową technologię.
(jej opis jest na stronie InteraktywnaPodroz.pl)
Jest to połączenie wirtualnej wycieczki, video i możliwości wplatania w treść różnych mediów. Całość można dowolnie oprogramowywać, tworzyć scenariusze, nieliniowe filmy, gry, quzy, wirtualne salony, sklepy - cokolwiek. Te wszystkie cechy stwarzają ciekawą platformę w formie wirtualnej rzeczywistości (na telefonie to działa praktycznie jak oculus:
Wirtualna rzeczywistość w telefonie.
Całość jest oparta na stronie internetowej (nie wymaga instalowania dodatkowych aplikacji - wygoda).
Praktycznie u każdego komu to pokazuje występuje efekt "WOW, fajne to, jak to działa, nie widziałem tego wcześniej" no i właśnie to jest mój problem...
Działam trochę po omacku, technologia jest nowatorska, i badam które branże to wchłoną.
Rozpocząłem promocję tego przez Youtuby, Facebooki ale może ktoś z Was miałby jakiś ciekawy i efektywny pomysł na promocję tego rozwiązania?
Jestem otwarty na wszelkią krytykę, uwagi i rady
Pozdrawiam Filip
ps. telemarketing, mailing ma małą skuteczność, marketingowcy nie mają czasu na czytanie ofert i odbieranie telefonów
-
- User
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości