Zadbaj o renomę i dobre relacje w firmie

Tutaj dyskutujemy na temat pomysłów na biznes, na własną firmę która przyniesie nam zyski.
no avatar
User

scarlett_26

Posty

27

Rejestracja

15 paź 2012, o 10:26

Zadbaj o renomę i dobre relacje w firmie

Postautor: scarlett_26 » 13 lis 2012, o 09:14

Zadbaj o Dobrze wykwalifikowaną kadrę, i zainwestuj w szkolenia.
Quantum to firma która może Ci podwyższyć standardy, organizować szkolenia, zadba o kadrę zastępczą !Ponad to otrzymasz doradztwo w zakresie prawa pracy polega rozwiązywaniu codziennych problemów oraz na przygotowywaniu i weryfikowaniu dokumentów kształtujących relacje pracownik – pracodawca
no avatar
User

Dyskutant

Posty

221

Rejestracja

10 sty 2012, o 20:26

Re: Zadbaj o renomę i dobre relacje w firmie

Postautor: Dyskutant » 21 lis 2012, o 20:57

Żadna firma nie zmieni ludzi... taka jest prawda. Atmosfera zależy od ludzi.
______________________
Zapraszam: http://top-ogloszenia.net/Ogloszenia-Towarzyskie-15
no avatar
User

kaloszkowa

Posty

93

Rejestracja

13 lip 2012, o 12:46

Re: Zadbaj o renomę i dobre relacje w firmie

Postautor: kaloszkowa » 22 lis 2012, o 08:04

poniekąd się zgodzę. można ludzi szkolić ale to, że mają oni wiedzę i świadomość jak się zachowywać nie znaczy, że będą się to tego stosować bo w pracy w obliczu stresu i obowiązków, po prostu niekiedy zapomina się o tym aby być przede wszystkim - w dalszym ciągu człowiekiem :)
Awatar użytkownika
User

Elisa

Posty

4

Rejestracja

13 lut 2013, o 22:24

Re: Zadbaj o renomę i dobre relacje w firmie

Postautor: Elisa » 13 lut 2013, o 22:33

Zgodzę się z tym, że atmosfera w pracy uzależniona jest od ludzi. Z doświadczenia wiem, że nawet wspaniały zespół można poróżnić jeśli szef jest idiotą. Dlatego jestem przekonana, że sukces każdej firmy w dużej mierze uzależniony jest od mądrego szefa. Osobiście uwielbiam swoją pracę. Wszyscy moi współpracownicy chętnie przyjeżdżają do biura. Jest miło, rodzinnie i śmiesznie. Nie ma rywalizacji, podchodów i kopania dołków. Dlaczego?
Po pierwsze nasi szefowie mają pełną świadomość, jak ważny jest odpowiedni dobór ludzi do zespołu (http://www.talfit.pl/infopage/skutecznarekrutacja). Po drugie doskonale wiedzą jak traktować współpracowników, jak nas motywować. Wspólne posiłki, pogawędki, imprezy, wyjścia i praca zespołowa sprawiają, że wszyscy identyfikujemy się z firmą i zawsze stoimy za nią murem.
Owszem w przeciągu ostatnich lat przewinęło się kilka osób, które nie sprawdziły się. Ale życie szybko takie sytuacje weryfikuje. Jeśli ktoś nakłamie w CV, udaje kogoś kim nie jest lub nie potrafi działać w zespole to zawsze szybko wyjdzie na jaw.
no avatar
User

Ninka

Posty

8

Rejestracja

8 lip 2013, o 11:08

Re: Zadbaj o renomę i dobre relacje w firmie

Postautor: Ninka » 3 paź 2013, o 10:06

Wydaje mi się, że to pracownicy dostosowują się do klimatu panującego w biurze. Atmosfera natomiast zależy głównie od przełożonych. Jeśli potrafią odpowiednio motywować, wiedzą jak rozmawiać oraz krytykować, to praca powinna być przyjemnością. Polecam zerknąć na artykuł: http://pmcompass.pl/knowledge_base/arti ... polem/2100
no avatar
User

wiosna

Posty

171

Rejestracja

28 lut 2013, o 07:32

Re: Zadbaj o renomę i dobre relacje w firmie

Postautor: wiosna » 11 paź 2013, o 09:50

Ninka, masz absolutną rację. Atmosferę w pracy tworzy przede wszystkim przełożony i to on powinien dbać o to, żeby była zdrowa i pozytywna.
no avatar
User

animka87

Posty

182

Rejestracja

10 sty 2014, o 17:26

Re: Zadbaj o renomę i dobre relacje w firmie

Postautor: animka87 » 24 lut 2014, o 11:03

bardzo fajny pomysł ! ja do tego bym tylko chciała wiedzieć jak wyglada sprawa freelancer a podatki - jak sie to odprowadza? czy firmy za nas to odprowadzają?
no avatar
User

anna_lubawska

Posty

3

Rejestracja

11 mar 2014, o 10:15

Re: Zadbaj o renomę i dobre relacje w firmie

Postautor: anna_lubawska » 11 mar 2014, o 10:22

co to ma do atmosfery i dobrych relacji?
polecam koszule: koszule
no avatar
User

kasiazosia

Posty

189

Rejestracja

21 mar 2013, o 07:06

Re: Zadbaj o renomę i dobre relacje w firmie

Postautor: kasiazosia » 17 mar 2014, o 10:50

wiosna pisze:Ninka, masz absolutną rację. Atmosferę w pracy tworzy przede wszystkim przełożony i to on powinien dbać o to, żeby była zdrowa i pozytywna.


Echh, zgadza się, niestety przełożeni albo nie zdają sobie z tego sprawy, albo mają to gdzieś - tak przynajmniej wynika z moich własnych obserwacji i doświadczeń... To zawsze Oni wprowadzają mętlik i najbardziej nerwową atmosferę, a nikt przecież nie wymaga od szefa, by traktował pracowników jak kumpli, wystarczy trochę życzliwości i ludzkiego podejścia, sprawiedliwości...
no avatar
User

Reklama

darmowe konto firmowe
Następna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
[ Time : 0.112s | 15 Queries | GZIP : Off ]