Fryzjerstwo jako hobby?

Dział dla dyskusji nie pasujących do innych działów.
no avatar
User

hopsior22tv

Posty

4

Rejestracja

6 gru 2016, o 12:43

Lokalizacja

Sopot

Fryzjerstwo jako hobby?

Postautor: hopsior22tv » 9 gru 2016, o 13:15

Z zawodu jestem ekonomistką, lecz od zawsze ciekawiło mnie fryzjerstwo. Obcinać nigdy nie próbowałam, lecz robienie fryzur od zawsze było moim hobby. Czy waszym zdaniem kursy fryzjerskie mogłyby mi pomóc rozwinąć swoje umiejętności i zamienić moje hobby w pracę?
no avatar
User

znawca

Posty

210

Rejestracja

27 paź 2015, o 07:31

Re: Fryzjerstwo jako hobby?

Postautor: znawca » 26 sty 2017, o 16:30

Jak najbardziej. Ważne żeby robić coś z pasją. Między innymi dla takich jak Ty, czyli amatorów Akademia Fryzjerska Gnatyshyn z Warszawy organizuje kursy i warsztaty. Na ich stronie http://akademia.gnatyshyn.pl/pl/ znajdziesz terminy i zakres poszczególnych kursów.
Awatar użytkownika
User

Musyn

Posty

4

Rejestracja

27 sty 2017, o 11:48

Re: Fryzjerstwo jako hobby?

Postautor: Musyn » 27 sty 2017, o 11:55

Wszystko zależy od tego jakie masz umiejętności. Wydaje mi się, że ciężko będzie znaleźć osoby, które będą chciały dać się obcinać amatorowi. W każdym razie warto jest zrobić jakiś kurs - chociażby, żeby nie było żadnych niedomówień.
no avatar
User

kufad

Posty

5

Rejestracja

27 sty 2017, o 14:55

Re: Fryzjerstwo jako hobby?

Postautor: kufad » 27 sty 2017, o 14:57

Uważam, że fryzjerstwo to bardzo fajne zajęcie
no avatar
User

yupixer

Posty

119

Rejestracja

24 maja 2018, o 20:12

Re: Fryzjerstwo jako hobby?

Postautor: yupixer » 2 wrz 2018, o 21:13

KJażdy lubi co innego, ja lubię próbowąć nowych rzeczy. A że ostatnio trafiłem na https://blogbukmacherski.pl/fortuna-kod-promocyjny/, to zastanawiam się nad spróbowaniem swoich sił w betowaniu. Co sądzicie o tm pomyśle?
no avatar
User

Reklama

darmowe konto firmowe
Następna

Kto jest online