Prowadzenie samochodu po zakrapianej imprezie

Dział dla dyskusji nie pasujących do innych działów.
no avatar
User

Piter

Posty

42

Rejestracja

22 kwie 2014, o 18:13

Prowadzenie samochodu po zakrapianej imprezie

Postautor: Piter » 26 paź 2015, o 12:45

Coraz częściej wyjeżdżam z pracy na różne szkolenia. Z tego co zaobserwowałem to w ostatni wieczór szkolenia wszyscy konkretnie imprezują :P Problem w tym, że min ja jestem jednym z kierowców więc muszę na następny dzień wsiąść za kółko :roll: No i teraz zastanawiam się czy kupić sobie jakiś alkomat (chociaż trochę szkoda mi kasy) czy po prostu szukać jakiegoś posterunku policji w okolicy i tam się zbadać przed drogą. Co Wy robicie w takich sytuacjach :?:
no avatar
User

armani

Posty

44

Rejestracja

3 cze 2013, o 17:05

Re: Prowadzenie samochodu po zakrapianej imprezie

Postautor: armani » 28 paź 2015, o 12:10

ale na ten komisariat policji to chcesz jechać autem?
bo jeśli tak, to jak policjanci będa o tym wiedzieli, a Tobie wyjdzie coś na badaniu alkomatem to Ci współczuję . możesz ponieść wtedy konsekwencje prowadzenia po pijaku na komisariat.

lepiej kup sobie alkomat w jakimś spy shopie. taki najprostszy nie kosztuje wcale dużo.
Awatar użytkownika
User

mostofiz

Posty

3

Rejestracja

28 sty 2015, o 11:00

Lokalizacja

Giżycko

Re: Prowadzenie samochodu po zakrapianej imprezie

Postautor: mostofiz » 28 paź 2015, o 12:14

Jak dla mnie prowadzenie to głupota. W szczególności jeżeli teraz wprowadzili blokadę alkoholową...
no avatar
User

Rien

Posty

44

Rejestracja

20 paź 2015, o 09:34

Re: Prowadzenie samochodu po zakrapianej imprezie

Postautor: Rien » 29 paź 2015, o 02:15

Nie lepiej po prostu odpuścić sobie tą jedną noc przed podróżą? głowa spokojna i samopoczucie lepsze;)
no avatar
User

blackspade

Posty

62

Rejestracja

4 maja 2010, o 13:23

Re: Prowadzenie samochodu po zakrapianej imprezie

Postautor: blackspade » 29 paź 2015, o 14:03

Ja też raczej polecam kupić alkomat :D