Coś nowego?

Tutaj dyskutujemy na temat pomysłów na biznes, na własną firmę która przyniesie nam zyski.
Awatar użytkownika
User

Tarmes

Posty

4

Rejestracja

29 sie 2013, o 12:01

Lokalizacja

Kraków

Coś nowego?

Postautor: Tarmes » 29 sie 2013, o 12:04

Witam was serdecznie, mam dosc juz harówy za 900 zł, ciągłego wykorzystywania, jestem po studiach, mam doswiadczenie i chcę otworzyć własny interes.
Co proponujecie, może macie jakieś pomysły?
Mieszkam w mieście 150 000, ludzie niezbyt bogaci. :)
"Szczęście wkrada się do środka przez drzwi, które niechcący zostawiłeś otwarte."
no avatar
User

green

Posty

99

Rejestracja

1 lut 2013, o 16:45

Re: Coś nowego?

Postautor: green » 4 paź 2013, o 17:49

Wszystko zależy od tego co potrafisz, jakie masz zainteresowania i jakie środki na początek.Fajnie że masz doświadczenie - najlepiej rozkręcić biznes w temacie w jakim ma się już doświadczenie. Jeżeli jest to Twoja pierwsza działalność gospodarcza to przed rozpoczęciem działalności dowiedz się jak najwięcej na temat form podatków, i innych prawnych aspektów dotyczących nowej firmy.
no avatar
User

wiosna

Posty

171

Rejestracja

28 lut 2013, o 07:32

Re: Coś nowego?

Postautor: wiosna » 11 paź 2013, o 09:47

No właśnie. Nie można otworzyć firmy nie wiedząc nic o danym biznesie i branży. Wszystko zależy od tego, w jakim kierunku się kształciłeś, co umiesz robić, w czym jesteś dobry. Odpowiedz sobie na te pytania, odpowiedzi porównaj z aktualnymi trendami na rynku i będziesz miał odpowiedź.
no avatar
User

nataliakl

Posty

85

Rejestracja

8 lis 2013, o 09:15

Re: Coś nowego?

Postautor: nataliakl » 21 lis 2013, o 11:47

Dołączam się do powyższych wypowiedzi. Nie piszesz, po jakich jesteś studiach, jakie są twoje zainteresowania i mocne strony, więc nie jesteśmy w stanie udzielić rzetelnej porady. Pomyśl może o usługach - jeśli jest coś, co potrafisz robić i masz ku temu kwalifikacje, to możesz to wykorzystać.