Poradnik: jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów
Posty: 29
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Poradnik: jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów
Witam,
postanowiłem dać społeczności coś od siebie, dlatego przygotowałem poradnik (jeśli administracja nie ma nic przeciwko, chciałbym ich w przyszłości pisać więcej). Jeśli administracja MA coś przeciwko, z góry przepraszam, zapewniam, że nie mam tu żadnych złych intencji.
Dzisiejszy poradnik to: Jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów.
Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że skuteczny marketing wymaga dużych nakładów finansowych. Tymczasem znacznie lepsze, choć wolniejsze wyniki da się osiągnąć nie wydając przy tym ani grosza. Wszystkie narzędzia, których potrzebujesz, są dostępne w sieci całkowicie za darmo. Prawdą jest, że korzystanie z nich wymaga często sporego nakładu pracy – jednak wyniki mogą być oszałamiające.
Dzieje się tak dlatego, że każde z poniższych narzędzi, wykorzystane właściwie, wiąże się z osobistym podejściem do klientów, co z pewnością zostanie przez nich dostrzeżone i docenione. W końcu kto szybciej zdobędzie Wasze zaufanie – firma, która zapłaciła za billboard w centrum miasta czy osoba, która odpisze Wam na komentarz na Facebooku?
Przy odrobinie kreatywności poniższe narzędzia da się wykorzystać w każdym biznesie. Podane przeze mnie przykłady stanowią jedynie czubek góry lodowej, mam jednak nadzieję, że zainspirują Was do wykorzystania ich do rozwinięcia własnej firmy.
Media społecznościowe (czyli, nie oszukujmy się – Facebook z domieszką Twittera) pozwalają na zebranie i, co ważniejsze, utrzymanie więzi ze społecznością. Warto o nią dbać – nawet jeśli żaden z fanów Twojego profilu nigdy nie zostanie Twoim klientem (co jest mało prawdopodobne), istnieje spora szansa, że poprzez udostępnianie Twoich postów przyprowadzi do Ciebie kogoś innego. Jeśli 10 osób udostępni któryś z Twoich statusów, zobaczy go nawet kilkaset osób. Dlatego należy pamiętać, by Twoja tablica nie składała się z reklam, a oferowała ciekawe treści, które ludzie z radością podadzą dalej.
YouTube to potężne narzędzie marketingowe. Dzięki bardzo dobrym warunkom współpracy popularny kanał już sam w sobie może stanowić źródło wysokich dochodów, nie wspominając już o powiększaniu bazy potencjalnych klientów. Podobnie jak na Facebooku, tak i tu nikogo nie zainteresują Twoje reklamy. Zamiast tego dostarcz więc widowni wartościowe dla niej treści.
Przykładowe zastosowania:
Firma motoryzacyjna: filmiki instruktażowe na temat samodzielnych napraw
Sklep z odzieżą: program o aktualnych trendach w modzie
Agencja nieruchomości: poradniki dotyczące dekoracji wnętrz
Jeśli napiszesz książkę, jej dystrybucja wiąże się z kosztami druku i dystrybucji. Chyba, że udostępnisz ją w wersji cyfrowej – wtedy koszty spadają do zera. Czy warto? Zdecydowanie tak. Napisanie dobrego poradnika, który roześlesz całkiem za darmo, pozwoli Ci dotrzeć do ogromnej liczby nowych klientów, którzy od razu będą mogli przekonać się o Twoim profesjonalizmie i znajomości tematu, co pomoże Ci zbudować z nimi więź.
Przykładowe zastosowania:
Szkoła jazdy: kompletny poradnik przygotowujący do egzaminów na prawo jazdy
Apteka: lista badań, które można wykonać samemu, a które pozwalają na wczesne wykrycie chorób
Każdy biznes potrzebuje strony internetowej. Nie ma jednak powodu, by na niej poprzestawać. Założenie interesującego portalu lub bloga sprawi, że więcej osób będzie odwiedzać naszą stronę, co pomaga w budowaniu więzi z klientami stanowiąc potężne narzędzie marketingowe. Założenie własnej witryny w wersji bardzo podstawowej nie zajmuje wiele czasu i w wielu przypadkach nie wymaga od nas żadnej wiedzy programistycznej, a włożony wysiłek zaowocuje bardzo wymiernymi korzyściami.
Przykładowe zastosowania:
Punkt weterynarii: portal o zwierzętach – jak o nie dbać, jak zapewnić im odpowiednią dietę itp.
Drukarnia: portal ślubny, kompletne porady dotyczące przygotowań
Dzięki poczcie elektronicznej za darmo możesz skontaktować się z ludźmi na całym świecie w przeciągu kilku sekund. Jeśli odpowiednio dobierzesz strategię marketingową, będą oni oczekiwać Twoich wiadomości. Ważne, by przyjąć właściwe podejście – źle napisany mail wiąże się z natychmiastowym przekierowaniem do folderu SPAM.
Temat marketingu mailowego jest tak rozbudowany, że w przyszłości poświęcę mu osobny temat.
Jak już wspomniałem, powyższe narzędzia da się dostosować do każdego biznesu. Poświęć chwilę na zaplanowanie strategii, która pozwoli Ci na dotarcie do klientów w zupełnie nowy sposób. Zamiast podglądać konkurencję, przyjrzyj się firmom z zupełnie innych branż – czasem to, co jest normą w innych środowiskach zupełnie nie istnieje w Twoim.
Będzie mi miło, jeśli odwiedzicie mojego bloga, gdzie umieszczał będę jeszcze więcej porad.
http://msquare.pl/blog/jak-za-darmo-dotrzec-do-tysiecy-klientow/
postanowiłem dać społeczności coś od siebie, dlatego przygotowałem poradnik (jeśli administracja nie ma nic przeciwko, chciałbym ich w przyszłości pisać więcej). Jeśli administracja MA coś przeciwko, z góry przepraszam, zapewniam, że nie mam tu żadnych złych intencji.
Dzisiejszy poradnik to: Jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów.
Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że skuteczny marketing wymaga dużych nakładów finansowych. Tymczasem znacznie lepsze, choć wolniejsze wyniki da się osiągnąć nie wydając przy tym ani grosza. Wszystkie narzędzia, których potrzebujesz, są dostępne w sieci całkowicie za darmo. Prawdą jest, że korzystanie z nich wymaga często sporego nakładu pracy – jednak wyniki mogą być oszałamiające.
Dzieje się tak dlatego, że każde z poniższych narzędzi, wykorzystane właściwie, wiąże się z osobistym podejściem do klientów, co z pewnością zostanie przez nich dostrzeżone i docenione. W końcu kto szybciej zdobędzie Wasze zaufanie – firma, która zapłaciła za billboard w centrum miasta czy osoba, która odpisze Wam na komentarz na Facebooku?
Przy odrobinie kreatywności poniższe narzędzia da się wykorzystać w każdym biznesie. Podane przeze mnie przykłady stanowią jedynie czubek góry lodowej, mam jednak nadzieję, że zainspirują Was do wykorzystania ich do rozwinięcia własnej firmy.
Media społecznościowe (czyli, nie oszukujmy się – Facebook z domieszką Twittera) pozwalają na zebranie i, co ważniejsze, utrzymanie więzi ze społecznością. Warto o nią dbać – nawet jeśli żaden z fanów Twojego profilu nigdy nie zostanie Twoim klientem (co jest mało prawdopodobne), istnieje spora szansa, że poprzez udostępnianie Twoich postów przyprowadzi do Ciebie kogoś innego. Jeśli 10 osób udostępni któryś z Twoich statusów, zobaczy go nawet kilkaset osób. Dlatego należy pamiętać, by Twoja tablica nie składała się z reklam, a oferowała ciekawe treści, które ludzie z radością podadzą dalej.
YouTube to potężne narzędzie marketingowe. Dzięki bardzo dobrym warunkom współpracy popularny kanał już sam w sobie może stanowić źródło wysokich dochodów, nie wspominając już o powiększaniu bazy potencjalnych klientów. Podobnie jak na Facebooku, tak i tu nikogo nie zainteresują Twoje reklamy. Zamiast tego dostarcz więc widowni wartościowe dla niej treści.
Przykładowe zastosowania:
Firma motoryzacyjna: filmiki instruktażowe na temat samodzielnych napraw
Sklep z odzieżą: program o aktualnych trendach w modzie
Agencja nieruchomości: poradniki dotyczące dekoracji wnętrz
Jeśli napiszesz książkę, jej dystrybucja wiąże się z kosztami druku i dystrybucji. Chyba, że udostępnisz ją w wersji cyfrowej – wtedy koszty spadają do zera. Czy warto? Zdecydowanie tak. Napisanie dobrego poradnika, który roześlesz całkiem za darmo, pozwoli Ci dotrzeć do ogromnej liczby nowych klientów, którzy od razu będą mogli przekonać się o Twoim profesjonalizmie i znajomości tematu, co pomoże Ci zbudować z nimi więź.
Przykładowe zastosowania:
Szkoła jazdy: kompletny poradnik przygotowujący do egzaminów na prawo jazdy
Apteka: lista badań, które można wykonać samemu, a które pozwalają na wczesne wykrycie chorób
Każdy biznes potrzebuje strony internetowej. Nie ma jednak powodu, by na niej poprzestawać. Założenie interesującego portalu lub bloga sprawi, że więcej osób będzie odwiedzać naszą stronę, co pomaga w budowaniu więzi z klientami stanowiąc potężne narzędzie marketingowe. Założenie własnej witryny w wersji bardzo podstawowej nie zajmuje wiele czasu i w wielu przypadkach nie wymaga od nas żadnej wiedzy programistycznej, a włożony wysiłek zaowocuje bardzo wymiernymi korzyściami.
Przykładowe zastosowania:
Punkt weterynarii: portal o zwierzętach – jak o nie dbać, jak zapewnić im odpowiednią dietę itp.
Drukarnia: portal ślubny, kompletne porady dotyczące przygotowań
Dzięki poczcie elektronicznej za darmo możesz skontaktować się z ludźmi na całym świecie w przeciągu kilku sekund. Jeśli odpowiednio dobierzesz strategię marketingową, będą oni oczekiwać Twoich wiadomości. Ważne, by przyjąć właściwe podejście – źle napisany mail wiąże się z natychmiastowym przekierowaniem do folderu SPAM.
Temat marketingu mailowego jest tak rozbudowany, że w przyszłości poświęcę mu osobny temat.
Jak już wspomniałem, powyższe narzędzia da się dostosować do każdego biznesu. Poświęć chwilę na zaplanowanie strategii, która pozwoli Ci na dotarcie do klientów w zupełnie nowy sposób. Zamiast podglądać konkurencję, przyjrzyj się firmom z zupełnie innych branż – czasem to, co jest normą w innych środowiskach zupełnie nie istnieje w Twoim.
Będzie mi miło, jeśli odwiedzicie mojego bloga, gdzie umieszczał będę jeszcze więcej porad.
http://msquare.pl/blog/jak-za-darmo-dotrzec-do-tysiecy-klientow/
Re: Poradnik: jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów
Bardzo przydatne Warto przeczytać i dokształcać się żeby wychodzić skutecznie do klientów.
Re: Poradnik: jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów
ładna prezentacja, ale mnie zawsze trochę odrzuca, jak widzę te wszystkie sposoby na reklamę o tym, jak szybko dotrzeć do setek tysięcy klientów.
Re: Poradnik: jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów
Dotrzeć to nie problem w dobie internetu, ważne jest ich pozyckać
Zapraszamy na zabiegi http://www.vita-derm.pl/botox
Re: Poradnik: jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów
Pozyskać i zatrzymać na dłużej ale do tego mogą zdecydowanie posłużyć ww. narzędzia
Re: Poradnik: jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów
bardzo fajna prezxentacja aczkolwiek zabrakło tam jak dla mnie działan offlinowych np ulotki, wizytowki i bannery bo to tak naprawde tez jest wazne i to jest to co zostaje człowiekowi w rece
ja mam np wizytówki z http://www.drukowalnia.pl/ i zawsze je rozdaje na konferencjach
ja mam np wizytówki z http://www.drukowalnia.pl/ i zawsze je rozdaje na konferencjach
Re: Poradnik: jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów
Cały poradnik pięknie wygląda, natomiast nie jest to takie proste jak się wydaje. Sama strategia poczynań w Internecie jest trudna do wdrożenia i wymaga żmudnej pracy.
W zakresie darmowości możnaby się również nie zgodzić.
Prowadzenie fanpage na Facebooku jest obecnie utrudnionym zadaniem, dlatego, że FB każe sobie płacić za widoczność postów. Możemy tworzyć piękne treści, których i tak nikt nie zobaczy bo zwyczajnie mu się nie wyświetlą. Jeżeli chcemy być zauważalni, założyć budżet na tzw. "promocję postów", lub reklamy.
Kolejna kwestia to Wordpress. Prowadzenie profesjonalnego biznesu wiąże się z wykupieniem profesjonalnej domeny (bez nazwy wordpress, czy blogspot ect.) i podpięciem jej pod serwer. Są to również koszty, które należy uwzględnić. Jeżeli ktoś nie posiada umiejętności informatycznych, będzie musiał wynająć informatyka do drobnych prac.
Jak widać wymienione metody nie są do końca darmowe (oczywiście mówimy o efektywnych poczynaniach online). Przytoczyłybyśmy cytat, co można dostać "za darmo", ale nie wypada
Pozdrawiamy
W zakresie darmowości możnaby się również nie zgodzić.
Prowadzenie fanpage na Facebooku jest obecnie utrudnionym zadaniem, dlatego, że FB każe sobie płacić za widoczność postów. Możemy tworzyć piękne treści, których i tak nikt nie zobaczy bo zwyczajnie mu się nie wyświetlą. Jeżeli chcemy być zauważalni, założyć budżet na tzw. "promocję postów", lub reklamy.
Kolejna kwestia to Wordpress. Prowadzenie profesjonalnego biznesu wiąże się z wykupieniem profesjonalnej domeny (bez nazwy wordpress, czy blogspot ect.) i podpięciem jej pod serwer. Są to również koszty, które należy uwzględnić. Jeżeli ktoś nie posiada umiejętności informatycznych, będzie musiał wynająć informatyka do drobnych prac.
Jak widać wymienione metody nie są do końca darmowe (oczywiście mówimy o efektywnych poczynaniach online). Przytoczyłybyśmy cytat, co można dostać "za darmo", ale nie wypada
Pozdrawiamy
Re: Poradnik: jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów
Myślę że tutaj interesujące zagadnienia związane z tematem: http://poradnik.wfirma.pl/-nietypowe-fo ... ocji-firmy
Re: Poradnik: jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów
Rzeczywiście wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, że niektóre formy reklamy są darmowe lub bardzo tanie. Trzeba jednak poświęcić coś innego - mianowicie swój czas Wpis bardzo przydatny, więc pewnie administratorzy nie będą robić problemów
Re: Poradnik: jak za darmo dotrzeć do tysięcy klientów
W obecnych czasach marketing przez internet jest niezbędny jednak tak jak już wcześniej wspominał jeden z użytkowników ta forma jest znacznie utrudniona .Choćby taki portal społecznościowy FB który kiedyś stanowił świetną reklame teraz trzeba zapłacic by posty kierowane przez nas trafiały do naszych potencjalnych klientów...
raczkujący magazyn o zarządzaniu - http://www.highlevelmagazine.pl/
polub mnie na fb - https://www.facebook.com/HighLevelMagazine
polub mnie na fb - https://www.facebook.com/HighLevelMagazine
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość