Jak zaoszczędzić, prowadząc firmę?
Posty: 46
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Jak zaoszczędzić, prowadząc firmę?
Moim zdaniem bardzo ważna jest organizacja w firmie. Dzięki dobrej organizacji na pewno jesteś w stanie sporo zaoszczędzić. A jeśli nie radzisz sobie z zarządzaniem w firmie to zapoznaj się z ofertą firmy Nova Praxis: http://novapraxis.pl/poprawa-efektywnosci-pracy/optymalizacja-kosztow-pracy/.
Re: Jak zaoszczędzić, prowadząc firmę?
Mi się wydaje, że to jest zdecydowanie temat dla zawodowców z tego obszaru tematycznego...
(…) fakty bowiem to mają do siebie, że racja jest zawsze po ich stronie.
Re: Jak zaoszczędzić, prowadząc firmę?
Najlepiej znaleźć dobrą firmę, która zna się na rachunkowości. Chodzi mi między innymi o takie rzeczy jak książka przychodów i rozchodów łódź. To bardzo ważne w każdej firmie. Musi być prowadzona rzetelnie i profesjonalnie.
Re: Jak zaoszczędzić, prowadząc firmę?
Szukając informacji na temat tego, jak oszczędzać warto odwiedzać blogi internetowe, które tematykę tą poruszają dość często. Jednym z nich jest https://pl.getbucks.com/blog/oszczedzanie/ - ja, dzięki niemu dowiedziałam się jak oszczędzać, zarabiając nawet nieduże pieniądze.
Re: Jak zaoszczędzić, prowadząc firmę?
Ja ostatnio trafiłam na fajny artykuł, może was też coś zainteresuje http://egzamin-podatkowy.pl/
Re: Jak zaoszczędzić, prowadząc firmę?
Jeżeli chodzi o biuro rachunkowe to zdecydowanie polecam z ul. Lanciego biuro Abacus. Łatwo ich odszukać w sieci. Profesjonalna i bezproblemowa obsługa, konkretne księgowe.
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości