Jak dbacie o pracowników?
Re: Jak dbacie o pracowników?
Niektóre rzeczy są nawet narzucone z góry, jak przepisy bhp oraz przeprowadzanie szkoleń z tego zakresu, ale zawsze możesz korzystać z takich podmiotów http://krajowy.biz/firma,mogilno-bhppl Jak planujesz wyjazd integracyjny, to możesz skorzystać z agencji, która takie wyjazdy organizuje.
Re: Jak dbacie o pracowników?
Bez względu na sposoby - o pracownika należy zawsze dbać http://hrpolska.pl/praca/czytelnia/10-s ... pracownika . W końcu wysyłamy go na szkolenia, dajemy podwyżki i inne bonusy... Dzięki temu mamy większą szansę, że zostanie z nami na dłużej.
Re: Jak dbacie o pracowników?
Pracuję w branży hotelarskiej i jako menager staram się nie tylko motywować personel dobrym słowem i wynagrodzeniami pieniężnymi, ale też usprawnić ich pracę. W tym celu zainstalowałem im oprogramowanie hotelowe InteliHotel. Nie będę się rozpisywać nad, jakie ma funkcje, bo o tym można przeczytać http://www.intelihotel.pl/, ale powiem, że jest naprawdę skuteczny
Re: Jak dbacie o pracowników?
Przede wszystkim zaopatruję ich w bezpieczne i ochronne elementy stroju. Okazało się to możliwe dzięki marce http://larkis.pl oraz ich gumowym rękawicom - niezbędnym na terenie naszego zakładu. Tym sposobem mam zupełną gwarancję, że moi pracownicy działają w bezpiecznych i komfortowych warunkach, a pracę wykonują solidnie oraz porządnie.
Re: Jak dbacie o pracowników?
A to właśnie jako jedzenie i picie polecam owoce (dorodne, czyste, smaczne, fajnie opakowane) oraz soki z polskich jabłek z take a fruit https://takeafruit.pl/. Fajny sposób na to, aby po prostu zintegrować zespół i sprawić, że będzie w pracy też po prostu przyjemniejsza atmosfera
Re: Jak dbacie o pracowników?
Ciekawy wątek. Tylko warto pamiętać o tym, że dbanie o pracowników to nie tylko obdarowywanie ich gadżetami, premiami i zapewnianie miłej atmosfery w biurze, ale też staranie się, żeby oni odczuli satysfakcję z pracy. Żeby przychodzili do pracy z myślą, że są potrzebni. Warto ich po prostu chwalić, doceniać i przede wszystkim dobrze poznać ich wady i zalety. Styl pracy jaki preferują, bo jednych trzeba trochę prowadzić za rękę, a inni wolą samodzielność i najlepiej pracują, jak się im nie przeszkadza. To też jest moim zdaniem element dbania o zespół. Ostatnio czytałem wpis na blogu antifragile.pl - https://antifragile.pl/2018/02/skad-biora-sie-asapy/ o tym jak poradzić sobie z obiecywaniem klientom terminów "na wczoraj". Wielu kierowników tak robi, a umiejętność mówienia klientom "nie" to też jest forma dbania o zespół, atmosferę w pracy i jej jakość
Re: Jak dbacie o pracowników?
tomekpanq pisze:A to właśnie jako jedzenie i picie polecam owoce (dorodne, czyste, smaczne, fajnie opakowane) oraz soki z polskich jabłek z take a fruit https://takeafruit.pl/. Fajny sposób na to, aby po prostu zintegrować zespół i sprawić, że będzie w pracy też po prostu przyjemniejsza atmosfera
To jest naprawdę ważne. Ja zawsze zwracałem uwagę na takie rzeczy. Czasem widać, na konferencjach/szkoleniach, że jest "coś rzucone", żeby było, że organizator coś tam przygotował, a jest to poczęstunek średniej lub marnej jakości, przy czym szkolenie kosztowało np 3000zł. Wtedy widać, że pieniądze poszły w kieszeń. Dziś coraz więcej osób żyje ekologicznie, zdrowo i jak pracodawca reaguje na te trendy i podsunie coś sensownego do jedzenia, to to zostawia naprawdę dobre wrażenie.
Re: Jak dbacie o pracowników?
My przede wszystkim przykładamy ogromną wagę do ich ubioru, który jest równie ważny. Pracownicy mają się w strojach czuć komfortowo, a przy okazji powinni tworzyć jednolity i charakterystyczny element naszej firmy, właśnie poprzez specjalistyczny ubiór. Projekt odzieży jak najbardziej posiadaliśmy, następnie zgłosiliśmy się do http://ariadnasc.pl/ . Uszyli oni dla nas wysokiej jakości ubrania, miażdżące chińską jakość najczęściej dostępną na rynku.
Re: Jak dbacie o pracowników?
Moi poprzednicy dali wiele ciekawych propozycji dotyczących dbania o pracowników, jednakże nigdzie nie przeczytałem o tym, o czym sam od razu pomyślałem - szkolenia.
Prawda jest taka - o dobrego pracownika w dzisiejszych czasach jest bardzo ciężko. Nawet jak już się go zdobędzie, to ciężko jest go utrzymać, gdyż taka osoba za chwilę dostanie lepszą płacowo ofertę. Co więc robić, by zadbać o pracownika i zatrzymać go w firmie? Szkolić go. Oczywiście - napoje, jedzenie, ciuchy i inne benefity są dobre, ale są również bardzo powtarzalne. Moi ludzie pracowali już w wielu firmach i prawie wszędzie dawali im ciepłą kawkę, świeże owoce, itd. Niestety w większości przypadków pracodawca zapominał o najważniejszym - rozwoju!
Pracownik, który wie, że będzie mógł się w danym miejscu rozwijać i poszerzać swoje umiejętności, prawdopodobnie zostanie w firmie na dłużej. Bo kto by nie chciał pracować w dobrych warunkach i jednocześnie być lepszym pracownikiem? Właśnie!
Piszę to jako właściciel 50-cio osobowej firmy. Wiem, jak ważnym czynnikiem wpływającym na sukces jest rozwój pracowników. Od jakiegoś czasu regularnie wysyłam moją ekipę na szkolenia. Efekty są wręcz natychmiastowe. Lepsza komunikacja, lepsza organizacja, lepsze rezultaty. Co za tym idzie? Większe zyski firmy. Każdemu zainteresowanemu polecam stronę http://icomms.pl/, na której znajdziecie wiele ciekawych kursów, np. z komunikacji wewnętrznej lub prowadzenia angażujących spotkań.
Pozdrawiam.
Prawda jest taka - o dobrego pracownika w dzisiejszych czasach jest bardzo ciężko. Nawet jak już się go zdobędzie, to ciężko jest go utrzymać, gdyż taka osoba za chwilę dostanie lepszą płacowo ofertę. Co więc robić, by zadbać o pracownika i zatrzymać go w firmie? Szkolić go. Oczywiście - napoje, jedzenie, ciuchy i inne benefity są dobre, ale są również bardzo powtarzalne. Moi ludzie pracowali już w wielu firmach i prawie wszędzie dawali im ciepłą kawkę, świeże owoce, itd. Niestety w większości przypadków pracodawca zapominał o najważniejszym - rozwoju!
Pracownik, który wie, że będzie mógł się w danym miejscu rozwijać i poszerzać swoje umiejętności, prawdopodobnie zostanie w firmie na dłużej. Bo kto by nie chciał pracować w dobrych warunkach i jednocześnie być lepszym pracownikiem? Właśnie!
Piszę to jako właściciel 50-cio osobowej firmy. Wiem, jak ważnym czynnikiem wpływającym na sukces jest rozwój pracowników. Od jakiegoś czasu regularnie wysyłam moją ekipę na szkolenia. Efekty są wręcz natychmiastowe. Lepsza komunikacja, lepsza organizacja, lepsze rezultaty. Co za tym idzie? Większe zyski firmy. Każdemu zainteresowanemu polecam stronę http://icomms.pl/, na której znajdziecie wiele ciekawych kursów, np. z komunikacji wewnętrznej lub prowadzenia angażujących spotkań.
Pozdrawiam.
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość