Dobry zarządca nieruchomość Łódź

Wszystkie inne oferty, ogłoszenia. Bez spamu!
no avatar
User

kowal

Posty

11

Rejestracja

23 paź 2014, o 08:18

Dobry zarządca nieruchomość Łódź

Postautor: kowal » 19 lut 2015, o 09:20

Witam, poszukuję godnego zaufania, pracowitego zarządcy nieruchomości w Łodzi (40 mieszkań, 2100m2 powierzchni) - pełnego inwencji, działającego. Czy ktoś z Państwa byłby wstanie podzielić się opinią na temat tamtejszych firm?
no avatar
User

celina

Posty

8

Rejestracja

13 lis 2014, o 10:52

Re: Dobry zarządca nieruchomość Łódź

Postautor: celina » 26 lut 2015, o 10:26

Nie mam dobrego doświadczenia z dotychczasowymi zarządcami nieruchomości. Niestety ale ciężko o uczciwą firmę. Może ktoś z Łodzi będzie umiał Ci w jakiś sposób doradzić ;)
Awatar użytkownika
User

Ryszard Melanowski

Posty

11

Rejestracja

18 wrz 2014, o 06:30

Re: Dobry zarządca nieruchomość Łódź

Postautor: Ryszard Melanowski » 11 mar 2015, o 08:13

Zaliczyłem kilka osiedli w Łodzi, najlepiej wspominam to zarządzane przez Progresline, bo faktycznie dzięki nim zapanował prawdziwy porządek, plan mieli ambitny i wszystko faktycznie zrealizowali, tak więc firma ok. Wszystko zawsze było przejrzyście rozpisane, cały budżet, inwestycje itp.
no avatar
User

kowal

Posty

11

Rejestracja

23 paź 2014, o 08:18

Re: Dobry zarządca nieruchomość Łódź

Postautor: kowal » 16 mar 2015, o 10:14

A mogę zapytać Was o cenę? Z kosztami jakiego rzędu muszę się liczyć?
Awatar użytkownika
User

Ryszard Melanowski

Posty

11

Rejestracja

18 wrz 2014, o 06:30

Re: Dobry zarządca nieruchomość Łódź

Postautor: Ryszard Melanowski » 23 mar 2015, o 09:43

kowal pisze:A mogę zapytać Was o cenę? Z kosztami jakiego rzędu muszę się liczyć?


Ciężko podać jednoznaczną kwotę, ponieważ cena jest uzależniona od metrażu zarządzanych budynków oraz wykonywanych obowiązków. Najlepiej będzie jeżeli bezpośrednio skontaktujesz się z Progresline i poprosisz o indywidualną wycenę.
no avatar
User

kowal

Posty

11