błędy w realizacji zamówień
Posty: 19
• Strona 1 z 2 • 1, 2
błędy w realizacji zamówień
Słowem wstępu: mała firma, wiele stanowisk sprzedażowych, sklep internetowy, kilka kont allegro. Pytanie: jak to ugryźć by wyeliminowac błędy powstałe podczas realizacji zamówień internetowych?
Re: błędy w realizacji zamówień
A o jakich błędach mowa?
Re: błędy w realizacji zamówień
Przede wszystkim próby sprzedawania czegoś czego nie ma już na magazynie, to niesamowicie wkurza mi klientów i zupełnie się im nie dziwię. Taniej mnie wyjdzie zainwestowanie w oprogramowanie ku wyeliminowaniu niż dawanie rekompensat tak jak do tej pory.
Re: błędy w realizacji zamówień
to w takim razie asystent sprzedaży albo w osobie fizycznej albo programie. jeśli masz kilka placówek czy zwał jak zwał to lepiej program bo możesz wtedy obserwować i magazyn i hurtownie z jednego miejsca. jak weźmiesz coś bardziej ogarniętego to samo zaznaczy na sklepie, że model wyprzedany albo coś w tym stylu
Re: błędy w realizacji zamówień
Ok dziękuję bardzo. Tylko powstaje pytanie jakie są koszty takiego czegoś - porównywalne do zatrudnienia osoby czy mniejsze bądź większe?
Re: błędy w realizacji zamówień
taka usługa jest mega rozbudowana ale ma się wszystko w jednym miejscu przynajmniej. opłata opłatą to zalezy co się trafi. na pewno dużo niższe niż pracownik. są i takie które nic nie kosztują. lub wersje pokazowe/demo. albo z pełną funkcjonalnością ale po prostu mniejsze możliwości przerobowe niż pełnej wersji.
Re: błędy w realizacji zamówień
A czy do obsługi tego na komputerze potrzebuję jakiegoś informatyka? I czy wymagania komputera nie są zbyt wysokie?
Re: błędy w realizacji zamówień
absolutnie, bo tego nie instalujesz na komputerze tylko potrzebujesz wyłącznie dostepu do neta żeby się zalogować i już. z dowolnego miejsca. informatyk również nie jest ci w żaden sposób potrzebny ponieważ jest to naprawdę proste w obsłudze, takie intuicyjne nawet dla laika. zresztą na www.sellasist.pl masz więcej na ten temat napisane.
Re: błędy w realizacji zamówień
Dokładnie - dobre oprogramowanie potrafi zdziałać cuda i w dłuższej perspektywie wyjdzie znacznie taniej niż zatrudnienie pracownika, tym bardziej że nawet człowiek czasem popełnia błędy Asystent sprzedaży czy jakiś konkretny eCommerce powinno załatwić sprawę. Jeśli wybierzesz odpowiednią firmę i oprogramowanie, to nawet przyuczenie do używania go będziesz miał zapewnione, nie wspominając o wsparciu technicznym. Jeśli nie znasz jakiejś konkretnej firmy, to z chęcią polecę Ci Interfeo http://www.interfeo.com. Mają doświadczenie, stworzą Ci świetne oprogramowanie, które będzie służyło latami.
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości