Centrala telefoniczna w firmie
Posty: 14
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Centrala telefoniczna w firmie
Witam. Czy ktoś z Was może z tego korzysta?
Co sądzicie o takiej centrali przez internet?
Co sądzicie o takiej centrali przez internet?
Pozycjonowanie stron w Apogeum
Re: Centrala telefoniczna w firmie
W firmie warto jest ciąć wszelkie koszta tak więc opłacalnym rozwiązaniem moim zdaniem jest taka darmowa centrala - wystarczy jedynie dostęp do internetu oraz terminal SIP.
Jest to bardzo wygodne i znacznie tańsze niż własna centrala
Pozdrawiam.
Jest to bardzo wygodne i znacznie tańsze niż własna centrala
Pozdrawiam.
Re: Centrala telefoniczna w firmie
Może lepiej postawić na internetowy CBX http://www.profitel.pl/cms/pbx.html mamy wtedy możliwość zarządzania połączeniami w firmie, kolejkowanie połączeń, wirtualny sekretariat oraz wiele innych możliwości.
Re: Centrala telefoniczna w firmie
piotrek5467 pisze:Może lepiej postawić na internetowy CBX http://www.profitel.pl/cms/pbx.html mamy wtedy możliwość zarządzania połączeniami w firmie, kolejkowanie połączeń, wirtualny sekretariat oraz wiele innych możliwości.
ProfiTel bardzo dobry dostawa rozwiązań jeśli chodzi o VoIP. Ogólnie koszty w firmię dzięki wykorzystaniu telefonii internetowej mogą naprawdę dość mocno spaść, a sama centrala dobrze skonfigurowana może przynieść sporo dobrego. W mojej ocenie jeśli już ktoś się decyduje na centrale to tylko i wyłącznie na telefonię internetową za parę lat tradycyjna nie będzie już raczej istniała.
Re: Centrala telefoniczna w firmie
W takim przypadku polecam firmę Super VoIP, z której usług sami w firmie korzystamy. Świetna jakość połączeń, zero problemów i atrakcyjna cena.
Re: Centrala telefoniczna w firmie
Raczej większe firmy z tego korzystają. W małych tego ne znajdziesz.
Re: Centrala telefoniczna w firmie
Centrala w chmurze, czyli za pośrednictwem internetu to rzeczywiście aktualnie dużo lepsze rozwiązanie niż ta tradycyjna. Potwierdzają to użytkownicy. Wiele firm przenosi takie centrale właśnie, głównie ze względów finansowych (centrala wirtualna jest dużo tańsza w utrzymaniu) ale pojawia się wiele innych zalet. O większości można przeczytać na tej stronie https://focustelecom.pl/focus-pbx/, ta firma zajmuje się właśnie tworzeniem takich central dla firm, są godni polecenia i działają niezawodnie. Ich system jest dobrze dopracowany a dodatkowe funkcje jakie oferują pozwalają dodatkowo zwiększyć jakość obsługi klienta.
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości