Strategia, wizerunek, skuteczność
Re: Strategia, wizerunek, skuteczność
Nic nie przychodzi przecież od tak i łatwo. Czasem naprawdę potrzeba wyszukanych działań, by dana firma stała się rozpoznawalna. Jeżeli idziemy jednak w jakość, to prędzej czy później się to obroni przed konkurencją. Promowanie jest bardzo istotne, ale należy pamiętać, że to też musi odpowiednio się prezentować, nie wystarczy samo to, że pojedziemy np. na targi branżowe, bo żeby zostać zapamiętanym to też trzeba przykuć uwagę. Zastanawiam się właśnie nad systemami wystawienniczymi. Mamy już właściwie rollupy, ale przydałoby się coś jeszcze. Mam już na oku https://www.retio.pl/. A jak to jest u Was? W jakie produkty tego typu inwestujecie?
Re: Strategia, wizerunek, skuteczność
Ja uważam, że nie trzeba korzystać z agencji marketingowych, wystarczy dobrać odpowiednie narzędzia. Ja wprowadziłem marketing smsowy poprzez platformę playsms, gdzie można personalizować wiadomości, zapisy do formularza - wszytstko dostosowane pod firmę, jej odbiorcó i rynek, na którym działa. Sprawdziło się świetnie.
Re: Strategia, wizerunek, skuteczność
Myślę, że jest wiele rodzajów strategi budowania wizerunku firmy. Jednak jak każda strategia marketingowa firmy by miała pewną skuteczność musi być nie tuzinkowa, jednak to wszystko jest zależne od tak na prawdę od branży w jakiej firma jest oraz jej wielkości. W przypadku małych firm warto stawiać na tradycyjne formy reklamy, głównie gadżety typu eko torby bawełniane własnego autorskiego pomysłu, czy kalendarze itd. W przypadku już większych firm zdecydowanie warto pomyśleć o wynajęciu już profesjonalnej agencji reklamowej, która pomoże długofalowo dobrać odpowiednia strategie marketingową. Jednym z nich jest nie tylko budowanie wizerunku w świecie rzeczywistym, ale również wirtualnym.
Re: Strategia, wizerunek, skuteczność
Budowanie strategii wizerunku każdej firmy wymaga nie tylko pomysłów ale również możliwości ich realizacji. Jednak warto zaznaczyć, że reklamy uliczne stanowią trzon każdej firmy, mam tutaj na myśli szyldy reklamowe czy oklejone samochodowy poznań. Takie formy reklamy mają głównie za zadanie przyciągnąć uwagę klienta, a tym samym zachęcić do skorzystania z naszych usług czy też towarów .
Re: Strategia, wizerunek, skuteczność
O wizerunek firmy należy dbać, ja do tego wykorzystuje social media. To w erze faceboka jedna ze skuteczniejszych metod. Agencja interaktywna https://solv.pl bez problemu zajmie się reklamą Twojej firmy w internecie i polepszy jej wizerunek.
Re: Strategia, wizerunek, skuteczność
Jeśli szukacie sprawdzonej drukarni, potrzebujecie wydrukować materiały reklamowe na targi, konferencję czy szkolenie to sprawdzi się dobrze firma https://aqrat.pl/ Firma zajmuje się też pakowaniem, konfekcjonowaniem i wysyłką. Są solidni, jakość druku bardzo dobra.
Re: Strategia, wizerunek, skuteczność
Korzystam z usług firmy https://www.berkano.pl/ działającej kompleksowo i wykonującej materiały reklamowe oraz projektującej i budującej stoiska targowe, wyspy handlowe wraz z zabudowaniami i całym wyposażeniem tych przestrzeni. Jak widać firma jest wszechstronna, opłaci się z nią związać. A jeszcze dodam, że wszystko wykonują na medal.
Re: Strategia, wizerunek, skuteczność
Szolausiana pisze:w internecie trzeba być widocznym
Krótka jest twoja wypowiedź, ale trafiłeś w sedno sprawy. Już małe sklepy (stacjonarne) zaczynają o to dbać. Ich lokalizacji w mieście szuka się przecież przez internet. Dlatego warto inwestować w pozycjonowanie lokalne i na mapie Google. ( w sieci takie działania https://bizzit.eu/pozycjonowanie-lokalne-mapy-google/ są wtedy potrzebne.
Re: Strategia, wizerunek, skuteczność
Są profesjonalne narzędzia marketingowe do budowania wizerunku marki z których warto korzystać. Tym bardziej, że nie niosą za sobą wysokich kosztów, zobaczcie chociażby na kampanię eRzecznika http://erzecznik.com.pl/. Może ona przynieść pozytywne rezultaty, zwiększa zaufanie klientów do marki, chroni pozytywny wizerunek, zakłada również neutralizowanie negatywnych opinii jakie mogą się pojawić w sieci. Często nieprawdziwych. Oficjalne działania jakie prowadzi Rzecznik mogą skutecznie zwiększać wiarygodność firmy.
Re: Strategia, wizerunek, skuteczność
Baryk pisze:Dlatego warto inwestować w pozycjonowanie lokalne i na mapie Google
Jak mam być szczery to zacząłbym od tego, że u nas trzeba ludziom w ogóle pokazywać paluchem, że warto umieścić tę lokalizację na mapach google jak założyłem odnogę firmy działającą głównie poprzez internet to od razu rozpocząłem kompleksową współpracę z 3dtrip, mogłem posiedzieć trochę i sam zrobić np wizytówkę na mapie ale nie oszukujmy się - ktoś mający doświadczenie zrobi to szybciej i przede wszystkim bezbłędnie bo jak wiemy wyegzekwować w google zmianę danych to jakiś absolutny dramat. Do tego zdjęcia 360' na fb, wirtualny spacer po okolicy dostępnej dla zwiedziających i już, voila, klient się trzyma Ciebie a nakłady pieniężne wcale nie były wysokie.
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość