Proszę o pomoc!

Tutaj dyskutujemy na temat pomysłów na biznes, na własną firmę która przyniesie nam zyski.
no avatar
User

JoseArkadio

Posty

1

Rejestracja

6 gru 2009, o 14:58

Proszę o pomoc!

Postautor: JoseArkadio » 6 gru 2009, o 15:30

Witam serdecznie!
Mieszkam w mieście ok. 140 tys. w odległości 65-70 km. leży półmilionowe miasto ,do którego każdego dnia dojeżdża wiele ludzi do pracy,czy szkoły..
Sam osobiście często jeżdżę tą trasą.Mianowicie chodzi o to,że bilety na pociąg,czy na autobus oscylują w granicach 9zł. ulgowy oraz 12 zł. cały.Głęboko myślę o tym,aby zrobić konkurencję i założyć firmę przewożącą codziennie ludzi.
Przypuśćmy,że kupuję 2 busy 15 osobowe,za które zapłacę 100 tys. Następnie zatrudnię 2 kierowców.Świadczyłbym konkurencyjne ceny i oczywiście jakies rabaty dla korzystajacych z moich usług regularnie. Resztę szczegółów mam juz tez przemyślanych i ogólnie byłby to rentowny biznes.
I tu moje pytania...:
-jestem studentem więc ciężko bedzie mi zdobyć kapitał na otwarcie i ,czy w takim wypadku moge liczyć na jakies unijne programy?
-kolejne pytanie to może ktos zajmuje sie podobnym interesem i może udzielic mi jakichs wskazówek?

Z góry dziękuję za odpowiedź :D
Awatar użytkownika
User

Biznesforum

Ranga

Administrator

Posty

128

Rejestracja

10 lut 2009, o 19:03

Re: Proszę o pomoc!

Postautor: Biznesforum » 7 gru 2009, o 13:05

ja bym kupił tańsze te busy ;) ciężko Ci będzie zdobyć 100k ;)
no avatar
User

Dawid Kowalski

Posty

40

Rejestracja

3 lip 2009, o 13:44

Re: Proszę o pomoc!

Postautor: Dawid Kowalski » 23 gru 2009, o 23:43

Generalnie ciężko jest zdobyć dofinansowanie na firmę transportową ta branża jest np wykluczona z dotacji PO KL 6.2
Awatar użytkownika
User

Mixed_pl

Posty

30

Rejestracja

3 lut 2010, o 13:02

Re: Proszę o pomoc!

Postautor: Mixed_pl » 5 lut 2010, o 09:43