Rolnictwo to przeżytek ?

Tutaj dyskutujemy na temat pomysłów na biznes, na własną firmę która przyniesie nam zyski.
no avatar
User

ninja_84

Posty

312

Rejestracja

28 lis 2017, o 07:54

Re: Rolnictwo to przeżytek ?

Postautor: ninja_84 » 19 lis 2019, o 12:04

Warto się w czymś specjalizować. Fajną opcją jest np. suszarnia przemysłowa do owoców która dodatkowo możesz poszerzyć naszą działalność o dodatkowe rynki zbytu. Teraz trzeba patrzeć n takie rzeczy. Rolnictwo to jedna z fajniejszych gałęzi naszego przemysłu, ale dość trudna.
Wszystko co powinienieś wiedzieć o pieniądzach znajdziesz tutaj: http://mojepieniadze.net.pl/
no avatar
User

arabika

Posty

1270

Rejestracja

24 paź 2018, o 18:27

Re: Rolnictwo to przeżytek ?

Postautor: arabika » 24 lis 2019, o 16:14

Wydaje mi się, że właśnie rolnictwo znów zaczyna wracać do łask tym bardziej, że nasz kraj jest przede wszystkim krajem rolniczym. Ja sama hoduję także zwierzęta gospodarcze i można powiedzieć śmiało że jestem rolnikiem. Całkiem niedawno udało mi się zakupić bezpośrednio od producenta, wysokiej jakości makuchy https://producent-oleju.pl/makuchy-producent/ więc moje zwierzaki teraz mają co jeść przez dłuższy okres.
no avatar
User

GimliK

Posty

372

Rejestracja

5 gru 2016, o 12:24

Re: Rolnictwo to przeżytek ?

Postautor: GimliK » 10 gru 2019, o 16:28

Co do części do maszyn rolniczych to dobry wybór znajdziecie w sklepie internetowym https://www.sklep.rai-bud.pl/ Sprawdźcie sobie ich ofertę bo nie dość, że dużo tego mają to ceny sa zupełnie ok no i zawsze można tam trafić na jakieś promocje. Terminowo realizują zamówienia, to tez ich duży plus. Ja ostatnio robiłem spore zamówienie i wszystko przyszło do mnie w ciągu czterech dni.
no avatar
User

cyryl18

Posty

583

Rejestracja

14 mar 2018, o 17:20

Re: Rolnictwo to przeżytek ?

Postautor: cyryl18 » 4 lut 2020, o 23:02