Drukarka do pracy w biurze

Tutaj dyskutujemy na temat pomysłów na biznes, na własną firmę która przyniesie nam zyski.
no avatar
User

cyryl18

Posty

583

Rejestracja

14 mar 2018, o 17:20

Re: Drukarka do pracy w biurze

Postautor: cyryl18 » 23 lip 2019, o 10:18

Drukarki, jak i kopiarki w Katowicach wypożyczają nam Print, sprawdźcie ich stronę https://print-com.pl . Zdecydowaliśmy się na ich wynajem ze względu na atrakcyjną ofertę cenową. Wszystko wskazuje na to, iż zakup takich urządzeń jest zwyczajnie nieopłacalny w dzisiejszych czasach. Z kolei, w przypadku wszelkich awarii, możemy także liczyć na ich serwis, który doprowadza urządzenia do ładu.
no avatar
User

Calzedonia

Posty

114

Rejestracja

8 maja 2017, o 07:55

Re: Drukarka do pracy w biurze

Postautor: Calzedonia » 24 sie 2019, o 20:05

Są różne drukarki i wszystko zależy od tego jakie ma mieć ona zastosowania. Poza tym taki serwis hp Poznań drukarek ostatnio mi pomógł naprawić drukarkę.
no avatar
User

danny4231

Posty

663

Rejestracja

3 lis 2017, o 11:49

Re: Drukarka do pracy w biurze

Postautor: danny4231 » 30 sie 2019, o 19:18

W dzisiejszych czasach najbardziej opłacalny jest wynajem drukarek! My zaopatrzyliśmy się w nie dzięki http://www.ksero-contakt.pl/ . Za atrakcyjną cenę udostępniają nam wysokiej jakości sprzęt , niezastąpiony w biurze!
no avatar
User

mawko80

Posty

167

Rejestracja

4 wrz 2017, o 21:37

Re: Drukarka do pracy w biurze

Postautor: mawko80 » 23 wrz 2019, o 08:22

Brother ewentualnie Samsung. 0 problemów, bardzo dobra jakość. Co do tonerów zamienników to polecam Asarto. Są bezproblemowe. Łatwy montaż, działanie płynne, nie trzeba ściągać jakiś sterowników itd. Też plusem jest wydajność na takim poziomie jak deklaruje producent
no avatar
User

EmilCh

Posty

210

Rejestracja

4 sie 2018, o 15:29

Re: Drukarka do pracy w biurze

Postautor: EmilCh » 22 lis 2019, o 13:27

Podczas poszukiwań odpowiednich tuszy oraz tonerów do swojej drukarki polecam odwiedzić ofertę https://dobretonery.pl/ w którym znajdziecie szeroki wybór propozycji zarówno w zakresie oryginalnych produktów, jak i wysokiej jakości zamienników. Szczególnie w przypadku firm sprawdzaj się świetnie bo bez problemów zamówisz ich większe ilości w konkurencyjnych cenach.
no avatar
User

MaciejK

Posty

137

Rejestracja

18 lip 2018, o 13:56

Re: Drukarka do pracy w biurze

Postautor: MaciejK » 28 lis 2019, o 08:32

My natomiast zdecydowaliśmy się postawić na wynajem drukarek do firmy i współpracujemy w tym zakresie z https://ale.pl/content/59-dzierzawa-i-wynajem-drukarek którą śmiało mogę polecić, ze względu na jakość działania, przystępny zakres cenowy i do tego profesjonalne wsparcie obsługi przy serwisach i dostarczaniu zamienników. Idzie to nam dużo szybciej i do tego jak się okazuje daje nawet spore oszczędności.
no avatar
User

KasjuszMag

Posty

61

Rejestracja

29 sty 2024, o 18:12

Re: Drukarka do pracy w biurze

Postautor: KasjuszMag » 1 lut 2024, o 11:10

Tusze do drukarek zamienniki: Tusze do drukarek zamienniki są popularnym rozwiązaniem dla osób poszukujących ekonomicznych opcji do swoich drukarek. Są kompatybilne z wieloma modelami drukarek, oferując jakość zbliżoną do oryginalnych tuszy, ale w niższej cenie. Dostępne w różnych kolorach, pozwalają na oszczędność bez kompromisu w jakości wydruku.
no avatar
User

krystynaaa

Posty

1605

Rejestracja

15 kwie 2021, o 07:53

Re: Drukarka do pracy w biurze

Postautor: krystynaaa » dzisiaj, o 11:40

Moim zdaniem warto również rozważyć stronę https://merkator.pl/ jako źródło informacji. Jeśli chodzi o kopiarki canon, można zauważyć, że są one charakteryzowane przez solidne wykonanie i niezawodne działanie.
no avatar
User

Reklama

darmowe konto firmowe
PoprzedniaNastępna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
[ Time : 0.145s | 13 Queries | GZIP : Off ]