linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center

Czyli o sposobach dotarcia do klientów.
no avatar
User

Lange

Posty

20

Rejestracja

18 wrz 2012, o 16:25

linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center

Postautor: Lange » 11 paź 2016, o 16:41

Od czasu gdy założyłem LTE prędkość nie schodzi poniżej 35 Mb/s. Taka prędkość wystarczy by normalnie funkcjonował internet na kilku stanowiskach, jak również można pomyśleć o darmowej telefonii VoIP. To świetne rozwiązanie do działań telemarketingowych i realizowania własnego call center w tym również międzynarodowego, bo dla telefonii internetowej nie różnicy w kosztach. Do tego nie musimy inwestować w sprzęt. Możemy oczywiście go zakupić lub zdać się na najem hostingu i urządzeń https://www.datera.pl/dla-contact-center/ . Koszt rozmów jest uzależniony od rodzaju pakietu na jaki się zdecydujemy. Może być on uzależniony zarówno od ilości rozmów jak i ilości telefonów podłączonych do centrali. Koszt jest w każdym wypadku symboliczny.
no avatar
User

AdrianG

Posty

21

Rejestracja

13 cze 2016, o 13:46

Re: linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center

Postautor: AdrianG » 13 paź 2016, o 12:18

My korzystamy z innego programu do obsługi klienta, a mianowicie z focusa: http://focustelecom.pl/oprogramowanie-do-obslugi-klienta/. U nas bardzo dobrze się sprawdza, bo znacznie polepsza komunikację między firmą a klientem. Dziei niemu udało nam się pozyskać wielu lojalnych klientów;)
no avatar
User

dynamical

Posty

89

Rejestracja

29 paź 2015, o 09:33

Re: linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center

Postautor: dynamical » 6 lut 2017, o 09:04

Jak ktoś szuka informacji, czy warto zainwestować w tego typu oprogramowanie to polecam przeczytać ten artykuł: http://focustelecom.pl/blog/czy-potrzeb ... ct-center/ Wiele przydatnych informacji dla osób, które planują otworzyć call center i są ciekawe czym jest software conctact center :)
no avatar
User

Johen

Posty

52

Rejestracja

25 sty 2018, o 07:30

Re: linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center

Postautor: Johen » 16 lip 2018, o 08:17

Jeśli ktoś byłby zainteresowany taką telefonią dla swojej firmy to polecam usługi od SuperVoIP. Sami korzystamy z takiego czegoś już od dłuższego czasu i muszę przyznać, że sprawdza się to znakomicie.
no avatar
User

oli32

Posty

87

Rejestracja

12 gru 2016, o 11:47

Re: linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center

Postautor: oli32 » 15 kwie 2019, o 09:47

Fajnie, że myśląc o takim biznesie dbacie o wszystkie elementy. Nie wiem czy ktoś wspominał, ale moim zdaniem, w branży call center niezwykle ważny jest wybór odpowiedniego sprzętu. Słuchawki takie jak tu https://www.axtelheadsets.com/pl/sluchawki-z-mikrofonem/profesjonalne-sluchawki-call-center dają spore możliwości i ułatwiają pracę. I warto o to też zadbać.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
[ Time : 0.011s | 14 Queries | GZIP : Off ]