Opieka nad grobami

Tutaj dyskutujemy na temat pomysłów na biznes, na własną firmę która przyniesie nam zyski.
no avatar
User

janusz90

Posty

1

Rejestracja

15 wrz 2010, o 13:03

Opieka nad grobami

Postautor: janusz90 » 15 wrz 2010, o 13:04

Witam, jestem studentem i chciałbym wraz z dwoma kolegami dorobić sobie do nędznego stypendium. Wpadłem na pomysł, żeby prowadzić działalność usługową dotyczącą opieki nad grobami i sprzątania grobów. Pomysł nie wydaje się głupi, chociaż wiadomo, że dużych pieniędzy z tego nie będzie. Wiem, że w Zielonej Górze, gdzie zamierzam ten biznes prowadzić, jest już kilka legalnych firm zajmujących się opieką nad grobami, zapewne jest także kilka grup działających „na czarno”.

Myślę, że pobiłbym konkurencję ceną, gdyż za podstawową usługę liczyłbym sobie 20 zł. Podstawowa usługa to: czyszczenie nagrobka, usunięcie zwiędłych kwiatów i wypalonych zniczy, uprzątnięcie najbliższej okolicy wokół grobu, zapalenie nowego znicza, w zimie odśnieżanie).

Koszty jakie poniosę, są właściwie niewielkie, a myślę że warto. Jeśli chodzi o promocję, to kumpel właśnie pisze dla mnie stronkę internetową, którą wypozycjonuje na frazy „opieka nad grobami” i „opieka nad grobami zielona góra” i jeśli wyrobi się w czasie przed 1 końcem października, to może wyjść całkiem nieźle.

Mam jeszcze pytanie, o ZUS-y, podatki i inne takie, bo się zwyczajnie na tym nie znam. Ile wynosi składka ZUS, podatek, gdybym dajmy na to zalegalizował działalność gospodarczą?

Pozdrawiam
no avatar
User

kolaa

Posty

597

Rejestracja

8 cze 2013, o 14:10

Lokalizacja

Warszawa

Re: Opieka nad grobami

Postautor: kolaa » 23 cze 2016, o 12:09

Dobre usługi związane z kompleksowym odśnieżaniem, dachów, parkingów, itp. znajdziecie w Multi Projekt Warszawa. Sprawdźcie ofertę, jeśli tego typu usług poszukujecie i macie problem z odśnieżaniem w zimie.
Jaki wybrać sposób na reklamę internetową - content marketing
no avatar
User

ludwiczek

Posty

25

Rejestracja

11 lip 2016, o 17:12