Oszczędności w firmie

Dział dla zdecydowanych na założenie własnej działalności gospodarczej. Dowiesz się tutaj o wszelkich formalnościach związanych z zarejestrowaniem firmy.
no avatar
User

danny4231

Posty

192

Rejestracja

3 lis 2017, o 11:49

Re: Oszczędności w firmie

Postautor: danny4231 » 9 kwie 2018, o 10:41

Możesz sporo zaoszczędzić stawiając na cyfrową telewizje kablową. Jambox https://www.jambox.pl/ z którego korzystam zachęcił mnie szeroką ofertą tanich pakietów tematycznych, przy swojej funkcjonalności bardzo opłacalnych. Jest to zdecydowanie dużo lepszy ruch niż korzystanie z klasycznej telewizji.
no avatar
User

Tara

Posty

12

Rejestracja

12 kwie 2018, o 20:27

Re: Oszczędności w firmie

Postautor: Tara » 12 kwie 2018, o 20:30

A po co mi kablówka w firmie?
no avatar
User

dona3

Posty

162

Rejestracja

30 sty 2018, o 10:55

Re: Oszczędności w firmie

Postautor: dona3 » 25 kwie 2018, o 22:32

Jeśli posiadacie flote pojazdów to za pierwszy krok ku uszczędnością polecam założenie LPG. Następny krok to zaopatrzenie się w sporą ilość gazu z hurtowni - tym sposobem taka inwestycja będzie bardzo opłacalna. Poszedłem na taki układ za sprawą współpracy z firmą http://auto-benz.pl/, która zaopatruje nas w gaz po mocno hurtowych cenach. :)
no avatar
User

cyryl18

Posty

145

Rejestracja

14 mar 2018, o 17:20

Re: Oszczędności w firmie

Postautor: cyryl18 » 15 maja 2018, o 19:36

Jeśli posiadacie samochody to bardzo rozsądnym krokiem byłoby założenie instalacji LPG. Inwestycja tego typu zwróci się w mgnieniu oka, gdyż jazda na gaz jest bardzo tania i ekonomiczna. Dzięki Auto Gaz Śląsk http://autogaz.com.pl/ oraz częściom Tartarini z ich oferty stało się to również możliwe w naszym przypadku. Tym sposobem zaoszczędziliśmy ogromną ilość pieniędzy!
no avatar
User

wario

Posty

7

Rejestracja

14 cze 2018, o 12:06

Re: Oszczędności w firmie

Postautor: wario » 14 cze 2018, o 13:37

Przedsiębiorcy często popełniają ogromny błąd, oszczędzając na sprzęcie elektronicznym, pracownikach, infrastrukturze, licencjach oprogramowania i wielu innych. Rozumiem, że koszty utrzymania firm dzisiaj są monstrualne i wiele firm przez nie bankrutuje, ale w cyklu życia firmy zdarza się wiele sytuacji nieprzewidywalnych, które wymagają użycia któryś z tych rozwiązań. I co wtedy, jak firma ich nie posiada? Nie twierdzę, że trzeba od razu trzymać je na zapas i nigdy ich nie używać, jest teraz dużo alternatyw, by mieć potrzebne rozwiązania, ale żeby nie płacić za nie niepotrzebnie.
Poprzednia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
cron