Wyposażenie biura

Dział dla zdecydowanych na założenie własnej działalności gospodarczej. Dowiesz się tutaj o wszelkich formalnościach związanych z zarejestrowaniem firmy.
no avatar
User

mawko80

Posty

30

Rejestracja

4 wrz 2017, o 21:37

Re: Wyposażenie biura

Postautor: mawko80 » 3 cze 2018, o 10:15

Drukarka laserowa jak najbardziej. Polecam, fajna i wydajna, o ile zainwestujemy też w dobry toner (zamiennik). Polecam te z Asarto. Sa wydajne, jest ich dużo (do różnych modeli) i przede wszystkim też nie łamią praw patentowych - nie będziemy mieli więc kłopotów z gwarancją
no avatar
User

tropiko

Posty

4

Rejestracja

4 cze 2018, o 15:50

Re: Wyposażenie biura

Postautor: tropiko » 5 cze 2018, o 13:44

Do biura warto dokupić sobie dobry telefon - zawsze to większa reprezentatywność. U nas w firmie szefostwo kupiło samsung galaxy s9 dla każdego przedstawiciela, właśnie po to, aby dobrze wyglądał.
no avatar
User

endrju1

Posty

186

Rejestracja

23 maja 2016, o 13:43

Re: Wyposażenie biura

Postautor: endrju1 » 21 cze 2018, o 18:02

ja w swoim biurze na recepcji posiadam taka ladę http://nonameoffice.pl/glowna/196-pulsar.html świetnie się sprawdza, elegancko prezentuje i do tego jest bardzo wygodna dla pracowników, ma miejsce na monitor i rozne dokumenty, zreszta meble z tego sklepu w ogóle sa bardzo funkcjonalne i wygodne, oraz przede wszytskim dobre jakościowo
Poprzednia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.