Urządzam archiwum - co się przyda?

Dział dla zdecydowanych na założenie własnej działalności gospodarczej. Dowiesz się tutaj o wszelkich formalnościach związanych z zarejestrowaniem firmy.
no avatar
User

dona3

Posty

295

Rejestracja

30 sty 2018, o 10:55

Re: Urządzam archiwum - co się przyda?

Postautor: dona3 » 9 lut 2018, o 11:32

Hej! Ja również urządzam archiwum, jednak zielonego pojęcia nie mam skąd mógłbym zaopatrzyć się w odpowiednie, metalowe szafki na akta. Macie kogoś polecić? Z góry dzięki za pomoc!
no avatar
User

danny4231

Posty

354

Rejestracja

3 lis 2017, o 11:49

Re: Urządzam archiwum - co się przyda?

Postautor: danny4231 » 9 lut 2018, o 12:06

Dobrze, że pytasz! Ja na przykład zamawiałem ostatnio sporo metalowych mebli, w tym właśnie szafki na akta, ale również i regały i zwykłe szafki. Polecam Ci, abyś przejrzał ofertę http://met-pol.pl/ , gdyż to właśnie dzięki nim jestem tak solidnie zaopatrzony. Jakość ich produktów jest nie do przebicia!
no avatar
User

LudwikB

Posty

262

Rejestracja

3 mar 2016, o 17:33

Re: Urządzam archiwum - co się przyda?

Postautor: LudwikB » 17 lut 2018, o 00:59

Metalowe szafki dostaniecie w http://www.metako.com.pl/produkty,pl,me ... alowe.html My mamy od nich szafki i są solidne, cenowo tez było w porządku bo to bezpośrednio od producenta.
no avatar
User

adik356

Posty

178

Rejestracja

8 cze 2016, o 08:28

Re: Urządzam archiwum - co się przyda?

Postautor: adik356 » 24 lis 2018, o 21:17

Na 100% przydadzą się specjalne pudła archiwizacyjne. Z łatwością posegregujesz dokumenty, opiszesz i masz pewność, że nic się nie zniszczy. Pudła sa bardzo trwałe i zrobione z odpowiedniej do tego tektury, także spokojnie wytrzymają.
no avatar
User

Baryk

Posty

37

Rejestracja

23 lip 2013, o 12:38

Re: Urządzam archiwum - co się przyda?

Postautor: Baryk » 30 lis 2018, o 20:23

Szafy na kłódki na pewno :)
no avatar
User

Hanik

Posty

19

Rejestracja

30 sie 2018, o 18:49

Re: Urządzam archiwum - co się przyda?

Postautor: Hanik » 1 gru 2018, o 10:15

W archiwum tak jak i na terenie całej firmy warto pomyśleć o bezpieczeństwie i instalacji czujników dymu, które w porę zaalarmują nas o pojawieniu się niebezpieczeństwa. W tym przypadku najbardziej sprawdzi się bezprzewodowy czujnik dymu, który ma możliwość łączenia się z innymi czujnikami https://jbpartner.pl/czujniki/759-bezprzewodowy-czujnik-dymu-jbp-101l.html. Wykryte niebezpieczeństwo powoduje automatyczne wszczęcie alarmu przez każdy z czujników.
no avatar
User

adik356

Posty

178

Rejestracja

8 cze 2016, o 08:28

Re: Urządzam archiwum - co się przyda?

Postautor: adik356 » 19 mar 2019, o 20:34

Dokumentacja pracownicza może zostać wydana wraz ze świadectwem pracy, ale tez zniszczona. Na https://www.portalkadrowy.pl/informacje ... 18176.html macie na ten temat wpis. Warto znać swoje prawa, ale i prawa pracodawcy.
Poprzednia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
[ Time : 0.013s | 15 Queries | GZIP : Off ]
cron