Telemarketing , wystawienie faktury.

Podatki - nikt tego nie lubi, ale płacić trzeba.
no avatar
User

bartaz93

Posty

1

Rejestracja

15 sty 2018, o 20:28

Telemarketing , wystawienie faktury.

Postautor: bartaz93 » 15 sty 2018, o 20:48

Witam jako że od kilku lat pracuje w telemarketingu to chciał bym w końcu założyć firmę w tej branży i pracować sam dla siebie i o ile problemu z sprzedażą nie mam to jeśli chodzi o tematy księgowości, prawa itp to jestem kompletnie zielony dlatego mam kilka pytań , konkretniej zamierzam dzwonić do firm głównie agroturystyka, restauracje , mechanicy itp i proponować im że ich firma będzie się wyświetlać na nawigacjach samochodowych , załóżmy że klient się zgodził ja robię swoje tzn wykonuję usługę i dodaje go do bazy dzięki czemu bedzię się na tych nawigacjach wyświetlał i jak powinno wyglądać to dalej ,
1.mam mu wysłać dane do przelewu i ewentualnie proforme?
2.jeżeli klient wykona przelew ja go dostane to rozumiem że dopiero wtedy wystawiam mu fakturę vat i mam na to termin do 15 dnia kolejnego miesiąca od daty sprzedaży?
3.czy w takim przypadku data sprzedaży będzie w dniu kiedy on się zgodził na usługę czy w dniu kiedy zrobił przelew ?
4.czy fakturę mogę wysłać w formie pdf bez jakiegokolwiek podpisu i wysłać e-mailem czy musi to być dostarczone w wersji papierowej np listem?
no avatar
User

edytawhiti

Posty

5

Rejestracja

14 sty 2018, o 17:18

Re: Telemarketing , wystawienie faktury.

Postautor: edytawhiti » 16 sty 2018, o 12:06

Myślę, że naprawdę całkiem przydatne są te porady i sugestie ;) Dzięki wielkie :)
czasem trzeba być wężem wśród złych ludzi.
no avatar
User

artur445

Posty

1

Rejestracja

17 sty 2018, o 19:24

Re: Telemarketing , wystawienie faktury.

Postautor: artur445 » 17 sty 2018, o 19:25

ale to jest dziwne

__________________
visit
no avatar
User

marecek23w

Posty

3

Rejestracja

13 maja 2018, o 09:13

Re: Telemarketing , wystawienie faktury.

Postautor: marecek23w » 13 maja 2018, o 09:13