Wyposażenie biura

Dział dla zdecydowanych na założenie własnej działalności gospodarczej. Dowiesz się tutaj o wszelkich formalnościach związanych z zarejestrowaniem firmy.
no avatar
User

stang

Posty

5

Rejestracja

9 lip 2017, o 19:28

Re: Wyposażenie biura

Postautor: stang » 10 lip 2017, o 16:43

Ja też wierzę w to, że wszystko w wyposażeniu biura zależy przede wszystkim od tego, czy biuro jest odwiedzane przez klientów czy też nie.
dystrybutory wody cena http://www.aquasolution.pl
no avatar
User

sylwiawro

Posty

5

Rejestracja

11 lip 2017, o 13:43

Re: Wyposażenie biura

Postautor: sylwiawro » 13 lip 2017, o 13:04

U mnie w firmie są meble biurowe z Rzeszowa http://www.mikomaxsmartoffice.pl/salony/rzeszow/35-111 Po remoncie w końcu czuję się w biurze dobrze, a w końcu dobre samopoczucie w pracy to podstawa. Teraz wygląda bardzo schludnie i elegancko, nawet klienci bardzo często chwalą wystrój, co jest bardzo miłe. Meble są świetnej jakości, a przy tym naprawdę dobrze wyglądają, można sobie zobaczyć realizacje na stronie firmy. :)
Awatar użytkownika
User

kawiorek88

Posty

3

Rejestracja

20 cze 2017, o 14:12

Lokalizacja

Wrocław

Re: Wyposażenie biura

Postautor: kawiorek88 » 13 lip 2017, o 14:23

Podstawową rzeczą do biura są oczywiście biurka dla pracowników. Dobrze je zrobić w firmie, która robi porządne meble, ja zaufałam firmie www.kewa-meble.pl Robią solidne rzeczy, nie mogę narzekać na jakość
Awatar użytkownika
User

SoloKolos

Posty

5

Rejestracja

17 lis 2016, o 14:20

Lokalizacja

Częstochowa

Re: Wyposażenie biura

Postautor: SoloKolos » 24 lip 2017, o 13:10

Najważniejszy jest komfort oraz funkcjonalność miejsca pracy. Z tego powodu niektóre sprzęty są niezbędne. Dokumenty w wersji papierowej łatwo utrzymamy w porządku min. za sprawą bindowania. Dzięki temu nasze scenariusze, kosztorysy, czy inne projekty zostaną estetycznie usystematyzowane. O rożnych funkcjach bindownic można przeczytać na http://bindowanie.com.pl
no avatar
User

NajtanszeWagi_pl

Posty

10

Rejestracja

2 sie 2017, o 09:26

Re: Wyposażenie biura

Postautor: NajtanszeWagi_pl » 2 sie 2017, o 09:38

To prawda, komfort oraz odpowiednia organizacja miejsc pracy dla pracowników są kluczowa kwestia. Inna sprawa, że w kwestii niezbędnych rzeczy, np jeżeli prowadzimy handel spożywczy, przemysłowy- warto wybrać dobrą wagę, akurat u nas znajdziecie ich szeroki wybór, zapraszamy.
no avatar
User

bizon

Posty

224

Rejestracja

14 paź 2015, o 14:59

Re: Wyposażenie biura

Postautor: bizon » 29 sie 2017, o 12:05

Jeśli prowadzisz biuro z bogatą bazą danych i korespondencją to warto zainwestować w kopertownicę Hefter http://kopertownice.pl/. Kiedy mój znajomy rozkręcił się bardziej i doszło mu sporo nowej korespondencji, to kupił sobie ją do biura i jest zadowolony, bo nie musi siedzieć nad kopertami, tylko ma czas na ważniejsze rzeczy.
no avatar
User

Dachowek

Posty

54

Rejestracja

20 kwie 2016, o 16:05

Re: Wyposażenie biura

Postautor: Dachowek » 11 wrz 2017, o 14:54

Ja planuje zakupić do firmy nowe bindownice. I zastanawiam się nad termobindowaniem. Stosował ktoś z Was ten rodzaj bindownic? Jak z ich użytkowaniem - jest ekonomiczne, szybkie? Widziałem jedynie efekt takiego bindowania i extra sprawa.
no avatar
User

cassie86

Posty

10

Rejestracja

28 sie 2015, o 05:51

Re: Wyposażenie biura

Postautor: cassie86 » wczoraj, o 09:15

meble można z http://jmstudio.com.pl, oferta przejrzysta, ciekawa, a firma jest dlugo na rynku i ma doswiadczenie.
Poprzednia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

© 2009-2015 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
cron