Wyposażenie biura

Dział dla zdecydowanych na założenie własnej działalności gospodarczej. Dowiesz się tutaj o wszelkich formalnościach związanych z zarejestrowaniem firmy.
no avatar
User

stang

Posty

5

Rejestracja

9 lip 2017, o 19:28

Re: Wyposażenie biura

Postautor: stang » 10 lip 2017, o 16:43

Ja też wierzę w to, że wszystko w wyposażeniu biura zależy przede wszystkim od tego, czy biuro jest odwiedzane przez klientów czy też nie.
dystrybutory wody cena http://www.aquasolution.pl
no avatar
User

sylwiawro

Posty

5

Rejestracja

11 lip 2017, o 13:43

Re: Wyposażenie biura

Postautor: sylwiawro » 13 lip 2017, o 13:04

U mnie w firmie są meble biurowe z Rzeszowa http://www.mikomaxsmartoffice.pl/salony/rzeszow/35-111 Po remoncie w końcu czuję się w biurze dobrze, a w końcu dobre samopoczucie w pracy to podstawa. Teraz wygląda bardzo schludnie i elegancko, nawet klienci bardzo często chwalą wystrój, co jest bardzo miłe. Meble są świetnej jakości, a przy tym naprawdę dobrze wyglądają, można sobie zobaczyć realizacje na stronie firmy. :)
Awatar użytkownika
User

kawiorek88

Posty

3

Rejestracja

20 cze 2017, o 14:12

Lokalizacja

Wrocław

Re: Wyposażenie biura

Postautor: kawiorek88 » 13 lip 2017, o 14:23

Podstawową rzeczą do biura są oczywiście biurka dla pracowników. Dobrze je zrobić w firmie, która robi porządne meble, ja zaufałam firmie www.kewa-meble.pl Robią solidne rzeczy, nie mogę narzekać na jakość
Awatar użytkownika
User

SoloKolos

Posty

5

Rejestracja

17 lis 2016, o 14:20

Lokalizacja

Częstochowa

Re: Wyposażenie biura

Postautor: SoloKolos » 24 lip 2017, o 13:10

Najważniejszy jest komfort oraz funkcjonalność miejsca pracy. Z tego powodu niektóre sprzęty są niezbędne. Dokumenty w wersji papierowej łatwo utrzymamy w porządku min. za sprawą bindowania. Dzięki temu nasze scenariusze, kosztorysy, czy inne projekty zostaną estetycznie usystematyzowane. O rożnych funkcjach bindownic można przeczytać na http://bindowanie.com.pl
no avatar
User

NajtanszeWagi_pl

Posty

10

Rejestracja

2 sie 2017, o 09:26

Re: Wyposażenie biura

Postautor: NajtanszeWagi_pl » 2 sie 2017, o 09:38

To prawda, komfort oraz odpowiednia organizacja miejsc pracy dla pracowników są kluczowa kwestia. Inna sprawa, że w kwestii niezbędnych rzeczy, np jeżeli prowadzimy handel spożywczy, przemysłowy- warto wybrać dobrą wagę, akurat u nas znajdziecie ich szeroki wybór, zapraszamy.
no avatar
User

bizon

Posty

233

Rejestracja

14 paź 2015, o 14:59

Re: Wyposażenie biura

Postautor: bizon » 29 sie 2017, o 12:05

Jeśli prowadzisz biuro z bogatą bazą danych i korespondencją to warto zainwestować w kopertownicę Hefter http://kopertownice.pl/. Kiedy mój znajomy rozkręcił się bardziej i doszło mu sporo nowej korespondencji, to kupił sobie ją do biura i jest zadowolony, bo nie musi siedzieć nad kopertami, tylko ma czas na ważniejsze rzeczy.
no avatar
User

Dachowek

Posty

58

Rejestracja

20 kwie 2016, o 16:05

Re: Wyposażenie biura

Postautor: Dachowek » 11 wrz 2017, o 14:54

Ja planuje zakupić do firmy nowe bindownice. I zastanawiam się nad termobindowaniem. Stosował ktoś z Was ten rodzaj bindownic? Jak z ich użytkowaniem - jest ekonomiczne, szybkie? Widziałem jedynie efekt takiego bindowania i extra sprawa.
no avatar
User

cassie86

Posty

10

Rejestracja

28 sie 2015, o 05:51

Re: Wyposażenie biura

Postautor: cassie86 » 19 wrz 2017, o 09:15

meble można z http://jmstudio.com.pl, oferta przejrzysta, ciekawa, a firma jest dlugo na rynku i ma doswiadczenie.
no avatar
User

dyziak

Posty

3

Rejestracja

9 paź 2017, o 14:13

Re: Wyposażenie biura

Postautor: dyziak » 9 paź 2017, o 14:27

Nie jestem wstanie pomóc bezpośrednio, ale pośrednio już tak. Mam na myśli stronę internetową http://ceidgbazafirmy.pl Dzięki tej stronie stworzenie bazy kontaktów z konkretnej branży nie powinno stanowić najmniejszego problemu. Wszystko zostało szczegółowo przedstawione na stronie, wystarczy się zapoznać.
Awatar użytkownika
User

ashlec

Posty

8

Rejestracja

18 paź 2017, o 12:59

Lokalizacja

Łódź

Re: Wyposażenie biura

Postautor: ashlec » 20 paź 2017, o 12:57

A co byście powiedzieli na wstawienie sof biurowych, które wyglądają tak: http://www.mikomaxsmartoffice.pl/produkty/sofy-i-fotele? Faktycznie, nie jest to standard wyposażenia wnętrz biurowych, ale moim zdaniem mogą się okazać całkiem przydatne koniec końców. U nas też by się nie powiedziało, że się przyda taka sofa, a koniec końców teraz każdy się spieszy w porze obiadu, by na niej usiąść. A jak już nie miałoby się pomysłu, zawsze można wstawić do recepcji czy poczekalni, jestem pewien, że byłyby mile widziane przez klientów zmuszonych do czekania.
Poprzednia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

© 2009-2015 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
cron