Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?

Podatki - nikt tego nie lubi, ale płacić trzeba.
no avatar
User

Woemik

Posty

4

Rejestracja

14 wrz 2016, o 11:19

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?

Postautor: Woemik » 26 sty 2017, o 08:09

Od dłuższego czasu w firmie pracujemy na tzw. pudełkowym oprogramowaniu. Jednak szef postanowił, że mamy przejść na coś sieciowego, co pozwoli nam na łatwiejszy dostęp do danych także poza biurem i wprowadzi elektroniczny obieg dokumentów. Generalnie zmiana ma pozwolić na oszczędzenie trochę czasu, więc nie chcemy niczego, w co trzeba po kilka razy wpisywać tę samą informację, albo co nie ma zintegrowanej bazy danych. Poczytałem trochę o systemach ERP i brzmi to dość ciekawie. Ponoć nie trzeba od razu kupować całości, tylko można wybrać moduł, np. www.unit4.com/pl/produkty/hr/teta-hr . Wiecie może, czy taka „wyrwana” część systemu jest nadal pełnowartościowa? No i czy faktycznie te ERP są takie dobre?
no avatar
User

tomasz45

Posty

5

Rejestracja

8 lut 2017, o 09:23

Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?

Postautor: tomasz45 » 8 lut 2017, o 09:27

to jest bardzo dobry pomysł według mnie
no avatar
User

Ania321

Posty

5

Rejestracja

30 sty 2017, o 09:55

Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?

Postautor: Ania321 » 13 lut 2017, o 07:32

Odpowiedni ERP to na prawdę dobry pomysł, wiele firm jest w stanie "uszyć" oprogramowanie do potrzeb każdego przedsiębiorstwa. Na początek dobrze będzie zapoznać się z ofertami różnych firm, osobiście mogę polecić Tobie rozwiązania firmy GSD Software. Dostajesz tylko potrzebne moduły, możesz później rozszerzyć oprogramowanie o kolejne moduły, bez konieczności wprowadzania oprogramowania na nowo... Program łatwy w obsłudze i przede wszystkim daje dużo możliwości. Polecam ;)
no avatar
User

karol569

Posty

3

Rejestracja

23 kwie 2017, o 08:06

Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?

Postautor: karol569 » 23 kwie 2017, o 08:21

zawsze powinien być elektroniczny
no avatar
User

faudal

Posty

3

Rejestracja

31 mar 2017, o 14:01

Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?

Postautor: faudal » 27 kwie 2017, o 16:14

Ja akurat mogę się wypowiedzieć co do obiegu dokumentów księgowych w firmie. I tutaj akurat stosujemy program do rachunków iFirmy, o którym polecam poczytać na stronie internetowej: https://www.ifirma.pl/program-do-rachunkow. Warto, gdyż program jest łatwy w obsłudze nawet dla początkującego i zapewnia rzetelne wystawianie i obieg dokumentów, a także łatwość w przerzucaniu ich do biura rachunkowego online, z którego korzystamy.

Pozdrawiam serdecznie!
no avatar
User

norbert546

Posty

1

Rejestracja

28 kwie 2017, o 15:49

Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?

Postautor: norbert546 » 28 kwie 2017, o 15:53

a po co jest taki obieg
no avatar
User

zbigniew324

Posty

1

Rejestracja

1 maja 2017, o 06:37

Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?

Postautor: zbigniew324 » 1 maja 2017, o 06:43

a po co jest ten obieg
no avatar
User

Graphcomek

Posty

2

Rejestracja

12 cze 2017, o 11:14

Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?

Postautor: Graphcomek » 12 cze 2017, o 11:15

Najlepiej korzystac z jakiś sprawdzonych rozwiązań oferowanych przez doświadcozne w temacie firmy :)
Awatar użytkownika
User

Fightrider11

Posty

5

Rejestracja

2 wrz 2017, o 20:40

Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?

Postautor: Fightrider11 » 5 wrz 2017, o 17:43

Ja to bym na Twoim miejscu popytał o to znajomych. To jest naprawdę bardzo dobre źródło wiedzy i informacji :)
Nawet jeżeli sytuacja jest tak skomplikowana, że nic nie da się zrobić, nie wolno tracić nadziei, niecierpliwić się, robić czegoś na siłę.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

© 2009-2015 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
cron