Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?
Posty: 18
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?
Od dłuższego czasu w firmie pracujemy na tzw. pudełkowym oprogramowaniu. Jednak szef postanowił, że mamy przejść na coś sieciowego, co pozwoli nam na łatwiejszy dostęp do danych także poza biurem i wprowadzi elektroniczny obieg dokumentów. Generalnie zmiana ma pozwolić na oszczędzenie trochę czasu, więc nie chcemy niczego, w co trzeba po kilka razy wpisywać tę samą informację, albo co nie ma zintegrowanej bazy danych. Poczytałem trochę o systemach ERP i brzmi to dość ciekawie. Ponoć nie trzeba od razu kupować całości, tylko można wybrać moduł, np. www.unit4.com/pl/produkty/hr/teta-hr . Wiecie może, czy taka „wyrwana” część systemu jest nadal pełnowartościowa? No i czy faktycznie te ERP są takie dobre?
Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?
Odpowiedni ERP to na prawdę dobry pomysł, wiele firm jest w stanie "uszyć" oprogramowanie do potrzeb każdego przedsiębiorstwa. Na początek dobrze będzie zapoznać się z ofertami różnych firm, osobiście mogę polecić Tobie rozwiązania firmy GSD Software. Dostajesz tylko potrzebne moduły, możesz później rozszerzyć oprogramowanie o kolejne moduły, bez konieczności wprowadzania oprogramowania na nowo... Program łatwy w obsłudze i przede wszystkim daje dużo możliwości. Polecam
Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?
zawsze powinien być elektroniczny
Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?
Ja akurat mogę się wypowiedzieć co do obiegu dokumentów księgowych w firmie. I tutaj akurat stosujemy program do rachunków iFirmy, o którym polecam poczytać na stronie internetowej: https://www.ifirma.pl/program-do-rachunkow. Warto, gdyż program jest łatwy w obsłudze nawet dla początkującego i zapewnia rzetelne wystawianie i obieg dokumentów, a także łatwość w przerzucaniu ich do biura rachunkowego online, z którego korzystamy.
Pozdrawiam serdecznie!
Pozdrawiam serdecznie!
Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?
a po co jest taki obieg
Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?
Najlepiej korzystac z jakiś sprawdzonych rozwiązań oferowanych przez doświadcozne w temacie firmy
Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?
Ja to bym na Twoim miejscu popytał o to znajomych. To jest naprawdę bardzo dobre źródło wiedzy i informacji
Nawet jeżeli sytuacja jest tak skomplikowana, że nic nie da się zrobić, nie wolno tracić nadziei, niecierpliwić się, robić czegoś na siłę.
Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie?
Ja bym jeszcze popytał o to znajomych. Moim zdaniem to może być jedno z najlepszych możliwych rozwiązań...
Życie rozdaje nam dziwne karty.
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość