Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Posty: 23
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
kartonka pisze:Moim zdaniem jeśli ktoś prowadzi np. restauracje, siłownie czy hotel to ciekawym rozwiązaniem są na pewno karty rabatowe albo karty stałego klienta, które pozwalają na uzyskanie jakiś bonusów. Firma Cardon się zajmuje produkcją takich kart i widziałam kiedyś od nich, właśnie na siłowni, były świecące w ciemności, jest to zdecydowanie coś innowacyjnego.
Karty, o których wspominasz Kartonka, to tzw. programy lojalnościowe. I popieram, to bardzo dobry pomysł, by utrzymać klienta. Ale żeby móc wprowadzić coś takiego w hotelu, potrzeba dobrego programu dla hotelu. Osobiście polecam CHART (wiele zalet, m.in. systemy rezerwacyjne), nie będę się rozpisywać, zostawiam zainteresowanym linka: http://www.chart.pl/
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Bardzo informacje, z całą pewnością mi się przydadzą Dzięki wielkie
Błąd nie leży tam, gdzie jesteś. Był nim pierwszy krok w niewłaściwym kierunku.
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Właśnie to jest dużą sztuką, czyli utrzymać pozyskanego klienta i myślę, że dużo zależy od tego co jesteśmy w mu w stanie zaproponować, jakie dodatkowe bonusy w ramach za długotrwałą współpracę.
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
W salonach kosmetycznych jednym z najlepszych rozwiązań jest na pewno system rezerwacji, np. taki jak ten z mwizyta.pl. Ma sporo funkcji np. mamy możliwość kontaktu z klientami.
Zdrowe sałatki Katowice http://www.lajkonik-pik.pl/pl/katowice-stawowa - Jedz sałatki a będziesz śliczny i gładki.
Re: Jak utrzymać pozyskanego klienta?
Stwórz przyjazną otoczkę wokół Twojej firmy, integruj się również z klientami na social media, wtedy z całą pewnością zostaną przy Tobie na dłużej. Tym wszystkim bez problemu zajmie się agencja interaktywna https://solv.pl
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość