Wyposażenie biura

Dział dla zdecydowanych na założenie własnej działalności gospodarczej. Dowiesz się tutaj o wszelkich formalnościach związanych z zarejestrowaniem firmy.
Awatar użytkownika
User

bustertheghost

Posty

8

Rejestracja

3 kwie 2017, o 13:53

Lokalizacja

Wrocław

Re: Wyposażenie biura

Postautor: bustertheghost » 4 kwie 2017, o 10:48

Wg mnie powinno być przestronnie, jasno i w spokojnych barwach. Do tego klimatyzacja, roślinność, urządzenia elektryczne typu komputery, rzutniki, mikrofalówka/inne do gotowania, ekspres, drukarka. Z umeblowania nie może zabraknąć szaf otwartych albo zamykanych, biurek z półkami albo szufladami, wygodnych krzeseł dla pracowników, porządnego oświetlenia, zaplecza socjalnego (w tym i kuchni), serwerowni i szatni. Układ pomieszczeń powinien dawać swobodę poruszania się i pewnego stopnia komfortu, który wpływa na kondycję psychiczną pracowników. Można to zrobić przy jednoczesnym nacisku na design, byle nie przesadzić ze zbyt wysokimi kosztami.
no avatar
User

Nagadzo

Posty

57

Rejestracja

8 lip 2015, o 07:23

Re: Wyposażenie biura

Postautor: Nagadzo » 10 kwie 2017, o 20:31

Kremowy pisze:My musieliśmy zmieniać ostatnio lokalizację biura i była konieczna bardzo sprawna przeprowadzka. Firma langner-transport.com bardzo nam tutaj pomogła, bez tego nie moglibyśmy otworzyć tak szybko.


U mnie też była podobna sytuacja, ale szybko sprawdziliśmy jak wysłać paczkę kurierem dhl i udało się przeprowadzić z firmą kurierską. Bardzo nam to ułatwiło przeprowadzkę.
Awatar użytkownika
User

SoloKolos

Posty

5

Rejestracja

17 lis 2016, o 14:20

Lokalizacja

Częstochowa

Re: Wyposażenie biura

Postautor: SoloKolos » 28 kwie 2017, o 11:09

Niezależnie od wystroju wnętrza warto postawić na funkcjonalność miejsca pracy. Co z tego, że będziemy przebywać w pięknym otoczeniu bez odpowiednich sprzętów czy artykułów biurowych niezbędnych do pracy. Takie rzeczy możemy zakupić bezproblemowo w większej hurtowni, a najlepiej przez internet. Wtedy zaoszczędzimy nasz czas oraz pieniądze. Dodatkowo wiele z nich pomoże nam zadbać o ład w miejscu pracy. Dokumenty w wersji papierowej można łatwo utrzymać w porządku min. za pomocą bindowania. Dzięki temu nasze kosztorysy, scenariusze, czy różne projekty zostaną schludnie usystematyzowane. O ciekawych sposobach i nowościach w tym zakresie można przeczytać na bindowanie.com.pl. Bindownica to urządzenie, które z pewnością przyda się w każdym biurze.
Awatar użytkownika
User

arax

Posty

5

Rejestracja

15 kwie 2017, o 13:01

Re: Wyposażenie biura

Postautor: arax » 1 maja 2017, o 16:44

U mnie absolutnie niezbędne są plotery... Szukam właśnie w chwili obecnej jakiegoś sensownego serwisu ploterów... Czy uważacie, że np. ten serwis ploterów HP byłby wart uwagi? Może korzystaliście już z czegoś sprawdzonego?
- Co ty robisz? - zapytała.
Jej widok wprawił mnie w tak wielkie osłupienie, że powiedziałam jej prawdę:
- Zamykam Clancy'ego Graya w schowku na broń. [...]
- Dobra. Pójdę po klucz - rzuciła.
no avatar
User

jakub482

Posty

3

Rejestracja

6 maja 2017, o 06:44

Re: Wyposażenie biura

Postautor: jakub482 » 6 maja 2017, o 06:45

to jest zawsze najważniejsze według mnie
no avatar
User

Blixet.pl

Posty

15

Rejestracja

12 maja 2017, o 05:54

Re: Wyposażenie biura

Postautor: Blixet.pl » 12 maja 2017, o 06:14

Jeżeli już jesteśmy na etapie wyposażenia biura, to ja polecam zainwestować także w najnowsze technologie do jakich bez wątpienia należą drukarki 3D, czasem wręcz niezbędne w naszej firmie.
Blixet.pl drukarki 3D.
no avatar
User

stang

Posty

5

Rejestracja

9 lip 2017, o 19:28

Re: Wyposażenie biura

Postautor: stang » 10 lip 2017, o 16:43

Ja też wierzę w to, że wszystko w wyposażeniu biura zależy przede wszystkim od tego, czy biuro jest odwiedzane przez klientów czy też nie.
dystrybutory wody cena http://www.aquasolution.pl
no avatar
User

sylwiawro

Posty

5

Rejestracja

11 lip 2017, o 13:43

Re: Wyposażenie biura

Postautor: sylwiawro » 13 lip 2017, o 13:04

U mnie w firmie są meble biurowe z Rzeszowa http://www.mikomaxsmartoffice.pl/salony/rzeszow/35-111 Po remoncie w końcu czuję się w biurze dobrze, a w końcu dobre samopoczucie w pracy to podstawa. Teraz wygląda bardzo schludnie i elegancko, nawet klienci bardzo często chwalą wystrój, co jest bardzo miłe. Meble są świetnej jakości, a przy tym naprawdę dobrze wyglądają, można sobie zobaczyć realizacje na stronie firmy. :)
Awatar użytkownika
User

kawiorek88

Posty

3

Rejestracja

20 cze 2017, o 14:12

Lokalizacja

Wrocław

Re: Wyposażenie biura

Postautor: kawiorek88 » 13 lip 2017, o 14:23

Podstawową rzeczą do biura są oczywiście biurka dla pracowników. Dobrze je zrobić w firmie, która robi porządne meble, ja zaufałam firmie www.kewa-meble.pl Robią solidne rzeczy, nie mogę narzekać na jakość
Awatar użytkownika
User

SoloKolos

Posty

5

Rejestracja

17 lis 2016, o 14:20

Lokalizacja

Częstochowa

Re: Wyposażenie biura

Postautor: SoloKolos » 24 lip 2017, o 13:10

Najważniejszy jest komfort oraz funkcjonalność miejsca pracy. Z tego powodu niektóre sprzęty są niezbędne. Dokumenty w wersji papierowej łatwo utrzymamy w porządku min. za sprawą bindowania. Dzięki temu nasze scenariusze, kosztorysy, czy inne projekty zostaną estetycznie usystematyzowane. O rożnych funkcjach bindownic można przeczytać na http://bindowanie.com.pl
no avatar
User

Reklama

darmowe konto firmowe
PoprzedniaNastępna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
[ Time : 0.267s | 13 Queries | GZIP : Off ]
cron