linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center
Posty: 14
• Strona 1 z 2 • 1, 2
linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center
Od czasu gdy założyłem LTE prędkość nie schodzi poniżej 35 Mb/s. Taka prędkość wystarczy by normalnie funkcjonował internet na kilku stanowiskach, jak również można pomyśleć o darmowej telefonii VoIP. To świetne rozwiązanie do działań telemarketingowych i realizowania własnego call center w tym również międzynarodowego, bo dla telefonii internetowej nie różnicy w kosztach. Do tego nie musimy inwestować w sprzęt. Możemy oczywiście go zakupić lub zdać się na najem hostingu i urządzeń https://www.datera.pl/dla-contact-center/ . Koszt rozmów jest uzależniony od rodzaju pakietu na jaki się zdecydujemy. Może być on uzależniony zarówno od ilości rozmów jak i ilości telefonów podłączonych do centrali. Koszt jest w każdym wypadku symboliczny.
Re: linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center
My korzystamy z innego programu do obsługi klienta, a mianowicie z focusa: http://focustelecom.pl/oprogramowanie-do-obslugi-klienta/. U nas bardzo dobrze się sprawdza, bo znacznie polepsza komunikację między firmą a klientem. Dziei niemu udało nam się pozyskać wielu lojalnych klientów;)
Re: linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center
Jak ktoś szuka informacji, czy warto zainwestować w tego typu oprogramowanie to polecam przeczytać ten artykuł: http://focustelecom.pl/blog/czy-potrzeb ... ct-center/ Wiele przydatnych informacji dla osób, które planują otworzyć call center i są ciekawe czym jest software conctact center
Re: linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center
Jeśli ktoś byłby zainteresowany taką telefonią dla swojej firmy to polecam usługi od SuperVoIP. Sami korzystamy z takiego czegoś już od dłuższego czasu i muszę przyznać, że sprawdza się to znakomicie.
Re: linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center
Fajnie, że myśląc o takim biznesie dbacie o wszystkie elementy. Nie wiem czy ktoś wspominał, ale moim zdaniem, w branży call center niezwykle ważny jest wybór odpowiedniego sprzętu. Słuchawki takie jak tu https://www.axtelheadsets.com/pl/sluchawki-z-mikrofonem/profesjonalne-sluchawki-call-center dają spore możliwości i ułatwiają pracę. I warto o to też zadbać.
Re: linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center
Można jeszcze dodatkowo dokupić jakiś system crm, aby jeszcze bardziej wspomóc pracę zatrudnionych osób w dziale. Takie programy https://bs4.pl/ można łatwo konfigurować pod katem danego stanowiska.
Re: linia telefoniczna do telemarketingu i Call Center
Świetny pomysł z tym systemem call center. Nie wiedziałem, że można sobie zrobić takie coś w domu.
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości