Skąd tak wysoka cena franka?

Gdzie najkorzystniejsze oprocentowanie? W którym banku opłaca się wziąć kredyt na inwestycje.
no avatar
User

Thief

Posty

73

Rejestracja

29 lip 2013, o 12:16

Skąd tak wysoka cena franka?

Postautor: Thief » 6 gru 2016, o 07:19

CZeść! Może nie jestem jednym z zainteresowanych, w sensie jako kredytobiorca, ale bardzo mnie zastanawia, skąd tak wysokie ceny franków szwajcarskich. JEstem totalnym laikiem w tej sprawie i chciałbym się co nieco dowiedzieć, tym bardziej, że to temat wciaz na fali u wielu ludzi. A że jest to forum biznesowe, to liczę na merytoryczne odpowiedzi :)
no avatar
User

MacDonald

Posty

40

Rejestracja

16 sie 2013, o 12:43

Re: Skąd tak wysoka cena franka?

Postautor: MacDonald » 6 gru 2016, o 09:23

Dzięki Ci za taką falę… harówa przez cały dzień, zero urlopów i jedynie modlitwa, by jego cena bardziej nie wzrosła… tak wygląda obecnie życie wielu przeciętynch Polaków, którzy zdecydowali się na kredyt w tej przeklętej walucie. Gdyby człowiek w tych przeszłych latach był mądrzejszy… ale się maryło o swoim mieszkaniu. Teraz, jeśli tylko stracę pracę, to jest groźba, że to wymarzone mieszkanie utracę…
no avatar
User

Thief

Posty

73

Rejestracja

29 lip 2013, o 12:16

Re: Skąd tak wysoka cena franka?

Postautor: Thief » 6 gru 2016, o 13:47

Rozumiem i współczuję, ae z drugiej strony mogliście się spodziewać przecież, że ceny walut są chybotliwe, prawda? Więc czemu to jeszcze kogokolwiek dziwi?
no avatar
User

bajeczna

Posty

12

Rejestracja

23 sie 2016, o 10:55

Re: Skąd tak wysoka cena franka?

Postautor: bajeczna » 7 gru 2016, o 07:58