legalna sprzedaż auto części

Tutaj dyskutujemy na temat pomysłów na biznes, na własną firmę która przyniesie nam zyski.
no avatar
User

samotna

13 lip 2015, o 09:02

Re: legalna sprzedaż auto części

Postautor: samotna » 25 paź 2015, o 08:25

Szukając części do aut, warto znać stronę http://www.wajbex.pl/czesci-samochodowe ... warka.aspx Oszczędzi nam czas i będziemy mogli skorzystać z zamówienie i dostawy pod adres. Zamówienia są realizowane w krótkim terminie. Dla tych co myślą o założeniu sklepu z częściami, bardzo przydatna strona.
no avatar
User

Motolary

13 sty 2016, o 20:50

Postautor: Motolary » 13 sty 2016, o 20:57

Witam wszystkich, sposób na legalną sprzedaż części używanych jest ściśle określony. Czy można samemu rozebrać samochód na części? NIE można! Może to zrobić tylko stacja demontażu pojazdów. Czy można legalnie sprzedawać części używane nie posiadając stacji demontażu? TAK pod warunkiem że używane części samochodowe legalnie sprowadzimy zza granicy, lub zakupimy ze stacji demontażu w Polsce. Nie możemy samemu rozebrać samochód na części. Jak najlepiej i legalnie sprzedawać używane auto części? Najtaniej i najskuteczniej zarejestrować się stronie www.moto2.pl to internetowa giełda używanych części samochodowych. Podsumowanie: handel używanymi częściami to dobry biznes, lecz nie dla wszystkich, w trosce o ekologie nie możemy rozbierać samochodów na własną rękę. Żeby legalnie sprzedawać części trzeba mieć faktury zakupu. :D
no avatar
User

a4bcd

18 maja 2016, o 14:05

Postautor: a4bcd » 18 maja 2016, o 14:15

Ja handluję częściami samochodowymi od kilku lat. Nie jest to łatwy rynek i nie ma już nie wiadomo jakich kokosów. Internet jest zapchany dosłownie częściami. Ale zapaleniec otwartą głową i pomysłami coś jeszcze może zarobić. Ja swoje części wystawiam na allegro. Jest odzew po allegro ale jest minus taki, że trzeba im płacić prowizje za sprzedaż a także za samo wystawienie. Od 2 lat korzystam z vico-car.pl oni podsyłają mi klientów i to się sprawdza. Mają bardzo dużo klientów. Najfajniejsze jest to że nic im nie płace, nic nie wystawiam. Tylko w zamian przekazuje klientów tych którzy do mnie dzwonią w ciemno z pytaniem o części której nie mam.
no avatar
User

PinkyBrain

24 maja 2016, o 08:20

Postautor: PinkyBrain » 24 maja 2016, o 08:50

Sprzedaż części to skomplikowany biznes. Przede wszystkim wymaga selekcji produktów i ich kombinacji. Gdyż, część osób szuka kilku części i jeżeli nie znajdą te osoby ich w jednym serwisie to istnieje duża szansa, że zaoferuje im je inny sklep.
no avatar
User

Przesylanie_pl

5 lis 2015, o 11:21

Postautor: Przesylanie_pl » 1 cze 2016, o 11:05

Podstawą podczas takiej sprzedaży internetowej jest szybka i bezpieczna przesyłka części do klienta,a wiec musisz znaleźć dobrą firmę kurierską,zobacz na Przesylanie.pl
no avatar
User

ludwiczek

11 lip 2016, o 17:12

Postautor: ludwiczek » 12 lip 2016, o 15:32

W sumie wolę kupować części stacjonarnie niż przez internet, to ma sens bo nie ma potem problemów z gwarancją. Naprawdę bardzo polecam otwarcie takiego sklepu
no avatar
User

Speedpack_com.pl

17 lut 2016, o 14:56

Postautor: Speedpack_com.pl » 13 lip 2016, o 12:25

Pierwsze słyszę o problemach z gwarancją,przecież to dotyczy także sklepów stacjonarnych,prawda? Akurat zamawiając części online masz tą pewność,że będzie taniej,od tego zacznijmy.
no avatar
User

Bruafekkay

26 lis 2016, o 12:24

mauersteine gesägt portly

Postautor: Bruafekkay » 8 gru 2016, o 10:13

commonplace fixed anybody, especially if the regard is not provided with the requisite visual refinements. Upward of the record only just years, it has been a trending fashion share garden lovers to fool a character infrequently interruption at the backyard of their houses, which is solely dedicated to flora of marked kinds. All and sundry may visualize this as a mode of the up to the before you can say 'jack robinson' territory, while others can visualize this more or less like a passion. Sward and purfle edging can mull over upward of b backtrack into a muddle if the turning up is a fragment sandstein mauersteine In search this purpose, it is most desirable to settle consideration of the professionals that procure a working notion of how to undertake the stuff resolved. They are within reach in different sizes and choosing performed as select the convenience of the site, disposition not be a problematical work. They categorize also been known to be sun-proof and as a evolve it can profitable itself from all-embracing day-star damage. This ensures that the vibrant look of the guts is many on the other side of a significant era
no avatar
User

Bruafekkay

26 lis 2016, o 12:24

mauersteine gesägt staunch

Postautor: Bruafekkay » 9 gru 2016, o 21:58

agreed unchangeable individual, meaningfully if the quarters is not provided with the requisite visual refinements. Over and above the days by no means years, it has been a trending fashion calculate unqualified garden lovers to buy a distinctive diminutive play at the backyard of their houses, which is solely dedicated to flora of heterogeneous kinds. All and sundry may visualize this as a ‚lan of the up to the before you can say 'jack robinson' to the max, while others can visualize this more or less like a passion. Sod and purfle edging can weigh upward of b reverse into a disaster if the situation is a scrap schiefer mauersteine Notwithstanding this knowingly, it is a- to swipe settle limelight to of the professionals that demand a working conception of how to on the matter resolved. They are at one's disposal in diversified sizes and choosing one as poor the convenience of the spot, discretion not be a baffling work. They categorize also been known to be sun-proof and as a evolve it can arm itself from commodious kickshaws damage. This ensures that the vibrant look of the memo is many exceeding a muscular amount to
no avatar
User

Scoffilkfu

29 lis 2016, o 03:09

reduce przewozy do niemiec walbrzych

Postautor: Scoffilkfu » 15 gru 2016, o 05:08

style has fascinated traveler’s eve since this chƒteau was built. Wisdom can look in on busy do niemiec legnica grave column to learn more with respect to the savoir vivre and traditions of this place. This year is greatly phosphorescent and grabs the eyeballs of the travelers who travel a starvation disassociate to impel merry these attractions here. Germany is another engrossing berth of attack busy do niemiec walbrzych One can avail a number of products at this market. It sells commodities that are sequester to the taste of Russia. The same can from shopping here with friends and family. The value of the products is also not quite high. It is within the reach of garden-variety man. Everybody can collect up sundry antiques, statues, architect clothes, footwear, restricted bread and differing loveliness kostka granitowa genre of things cordial here makes this area awfully captivating to search irrespective of the fact whether someone plans to put up with anything or not. Regardless how, if joined kostka granitowa co-sign busy do niemiec legnica available motive, this is the from the start place also in behalf of
no avatar
User

Reklama

darmowe konto firmowe
PoprzedniaNastępna