Target kluczem do sukcesu

Czyli o sposobach dotarcia do klientów.
no avatar
User

katal

Posty

1

Rejestracja

8 maja 2009, o 11:45

Target kluczem do sukcesu

Postautor: katal » 14 maja 2009, o 10:44

Co myślicie o takim sposobie dobierania targetu?

Targetowanie Autorskie to nowa odmiana targetowania reklamy internetowej. Cechą charakterystyczną targetowania autorskiego jest możliwość nieograniczonego i bardzo szczegółowego doboru docelowej grupy klientów przez marketerów.

Dane niezbędne podczas targetowania autorskiego pozyskiwane są poprzez pytania ankietowe zadawane użytkownikom serwisu. Ankiety te pozwalają precyzyjnie zbadać zachowania, preferencje i postawy użytkowników. Dzięki temu istnieje możliwość zdefiniowania dowolnej (mało pospolitej) grupy odbiorców np. golfistów, osób pijących piwo z sokiem malinowym itp.

Targetowanie autorskie również umożliwia marketerom dobór użytkowników ze względu na korzystanie lub zakup produktów konkurencyjnych.

Targetowanie autorskie po raz pierwszy zostało zastosowane w serwisie Otineo.com. Serwis umożliwia reklamodawcą dotarcie z przekazem reklamowym do wąskich grup docelowych.
no avatar
User

bizjazzman

Posty

22

Rejestracja

2 mar 2009, o 20:51

Re: Target kluczem do sukcesu

Postautor: bizjazzman » 30 cze 2009, o 16:20

na pewno dobry pomysł

jednak moja wyobraźnia straszy mnie kosztami

do podobnych rezultatów, jak sądzę, można dojść tworząc ministrony, do których będzie przypisana konkretna grupa chętnych poprzez zapis do subskrypcji i w ten sposób prowadzić właściwe danemu targetowi akcje sprzedażowe

tutaj poza czasem, koszty mogą okazać się niewielkie
gdy ktoś mówi, że wzbogacił dzięki ciężkiej pracy, zapytaj: czyjej?
no avatar
User

Adseo

Posty

7

Rejestracja

10 wrz 2009, o 06:57

Re: Target kluczem do sukcesu

Postautor: Adseo » 10 wrz 2009, o 07:08

Tworzenie odmian targetowania nie pomoże w niczym póki reklamodawcy nie zrozumieją jak ważną kwestię stanowi podczas budowania strategii promocyjnej. Dla większości to abstrakcyjne hasło, które coś oznacza, ale w momencie gdy plan promocji wdrażany jest na rynek zatraca on swoją wartość i reklamy kierowane są do wszystkich, zamiast konkretnych odbiorców.

Odnośnie targetowania autorskiego to tylko kolejny pomysł na zbieranie informacji o użytkownikach. A to niestety nie jest prostą sprawą.
Pozdrawiam,
Paulina Niżankowska
ADSEO.PL - Linki sponsorowane i pozycjonowanie
no avatar
User

Reklama

darmowe konto firmowe

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
[ Time : 0.074s | 15 Queries | GZIP : Off ]