Target kluczem do sukcesu
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Target kluczem do sukcesu
Co myślicie o takim sposobie dobierania targetu?
Targetowanie Autorskie to nowa odmiana targetowania reklamy internetowej. Cechą charakterystyczną targetowania autorskiego jest możliwość nieograniczonego i bardzo szczegółowego doboru docelowej grupy klientów przez marketerów.
Dane niezbędne podczas targetowania autorskiego pozyskiwane są poprzez pytania ankietowe zadawane użytkownikom serwisu. Ankiety te pozwalają precyzyjnie zbadać zachowania, preferencje i postawy użytkowników. Dzięki temu istnieje możliwość zdefiniowania dowolnej (mało pospolitej) grupy odbiorców np. golfistów, osób pijących piwo z sokiem malinowym itp.
Targetowanie autorskie również umożliwia marketerom dobór użytkowników ze względu na korzystanie lub zakup produktów konkurencyjnych.
Targetowanie autorskie po raz pierwszy zostało zastosowane w serwisie Otineo.com. Serwis umożliwia reklamodawcą dotarcie z przekazem reklamowym do wąskich grup docelowych.
Targetowanie Autorskie to nowa odmiana targetowania reklamy internetowej. Cechą charakterystyczną targetowania autorskiego jest możliwość nieograniczonego i bardzo szczegółowego doboru docelowej grupy klientów przez marketerów.
Dane niezbędne podczas targetowania autorskiego pozyskiwane są poprzez pytania ankietowe zadawane użytkownikom serwisu. Ankiety te pozwalają precyzyjnie zbadać zachowania, preferencje i postawy użytkowników. Dzięki temu istnieje możliwość zdefiniowania dowolnej (mało pospolitej) grupy odbiorców np. golfistów, osób pijących piwo z sokiem malinowym itp.
Targetowanie autorskie również umożliwia marketerom dobór użytkowników ze względu na korzystanie lub zakup produktów konkurencyjnych.
Targetowanie autorskie po raz pierwszy zostało zastosowane w serwisie Otineo.com. Serwis umożliwia reklamodawcą dotarcie z przekazem reklamowym do wąskich grup docelowych.
Re: Target kluczem do sukcesu
na pewno dobry pomysł
jednak moja wyobraźnia straszy mnie kosztami
do podobnych rezultatów, jak sądzę, można dojść tworząc ministrony, do których będzie przypisana konkretna grupa chętnych poprzez zapis do subskrypcji i w ten sposób prowadzić właściwe danemu targetowi akcje sprzedażowe
tutaj poza czasem, koszty mogą okazać się niewielkie
jednak moja wyobraźnia straszy mnie kosztami
do podobnych rezultatów, jak sądzę, można dojść tworząc ministrony, do których będzie przypisana konkretna grupa chętnych poprzez zapis do subskrypcji i w ten sposób prowadzić właściwe danemu targetowi akcje sprzedażowe
tutaj poza czasem, koszty mogą okazać się niewielkie
gdy ktoś mówi, że wzbogacił dzięki ciężkiej pracy, zapytaj: czyjej?
Re: Target kluczem do sukcesu
Tworzenie odmian targetowania nie pomoże w niczym póki reklamodawcy nie zrozumieją jak ważną kwestię stanowi podczas budowania strategii promocyjnej. Dla większości to abstrakcyjne hasło, które coś oznacza, ale w momencie gdy plan promocji wdrażany jest na rynek zatraca on swoją wartość i reklamy kierowane są do wszystkich, zamiast konkretnych odbiorców.
Odnośnie targetowania autorskiego to tylko kolejny pomysł na zbieranie informacji o użytkownikach. A to niestety nie jest prostą sprawą.
Odnośnie targetowania autorskiego to tylko kolejny pomysł na zbieranie informacji o użytkownikach. A to niestety nie jest prostą sprawą.
-
- User
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość