Zarządzanie promocją
Posty: 21
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Zarządzanie promocją
Do tej pory przedsiębiorca chcąc zareklamować swój towar w miejscu sprzedaży musiał zatrudnić przedstawiciela handlowego, aby ten odwiedził kilkadziesiąt sklepów w celu przedstawienia oferty. Skutek oczywiście był różny.
Jeśli udało się nawiązać współpracę, właściciel sklepu otrzymywał towar wraz ze szczegółowymi wytycznymi, dotyczącymi jego ekspozycji. Nie zawsze jednak stosował się do tych zaleceń. Przedstawiciel handlowy nie miał zaś możliwości sprawowania ciągłej kontroli nad tym, czy promocja realizowania jest prawidłowo. Cały proces był niezwykle czasochłonny i kosztowny, przy czym nie zawsze przynosił oczekiwane efekty. Właśnie dlatego stworzyliśmy rozwiązanie, które usprawni współpracę na linii producent – sklep i sprawi, że obie strony zoptymalizują koszty i osiągną większy zysk!
Picadio to serwis internetowy, dzięki któremu dystrybutorzy będą mogli zaplanować, wdrożyć i skontrolować efekty działań promocyjnych bez wychodzenia z biura! Wystarczy, że w bazie sklepów na stronie www.picadio.pl odnajdą właściwego partnera handlowego, wyślą do niego zapytanie ofertowe i nawiążą współpracę, a następnie prześlą do niego towar wraz z planogramem, przedstawiającym wygląd ekspozycji produktów na półce sklepowej.
Jeśli udało się nawiązać współpracę, właściciel sklepu otrzymywał towar wraz ze szczegółowymi wytycznymi, dotyczącymi jego ekspozycji. Nie zawsze jednak stosował się do tych zaleceń. Przedstawiciel handlowy nie miał zaś możliwości sprawowania ciągłej kontroli nad tym, czy promocja realizowania jest prawidłowo. Cały proces był niezwykle czasochłonny i kosztowny, przy czym nie zawsze przynosił oczekiwane efekty. Właśnie dlatego stworzyliśmy rozwiązanie, które usprawni współpracę na linii producent – sklep i sprawi, że obie strony zoptymalizują koszty i osiągną większy zysk!
Picadio to serwis internetowy, dzięki któremu dystrybutorzy będą mogli zaplanować, wdrożyć i skontrolować efekty działań promocyjnych bez wychodzenia z biura! Wystarczy, że w bazie sklepów na stronie www.picadio.pl odnajdą właściwego partnera handlowego, wyślą do niego zapytanie ofertowe i nawiążą współpracę, a następnie prześlą do niego towar wraz z planogramem, przedstawiającym wygląd ekspozycji produktów na półce sklepowej.
Re: Zarządzanie promocją
Kosztowna forma reklamy,ceny tych abonamentów zdecydowanie za wysokie na warunki polskiego mniejszego przedsiębiorcy!
Re: Zarządzanie promocją
Zgadzam się, ceny wysokie.
Jeśli człowiek ma dość pieniędzy, trudno mu w ogóle popełnić jakieś przestępstwo. Zdarzają mu się tylko zabawne, drobne niezręczności. -TP
Re: Zarządzanie promocją
Oj dużo, jak dla małych firm.
Re: Zarządzanie promocją
A co sądzicie o programach lojalnościowych dla klientów? Czy to dobra forma reklamy? Często korzystam z różnych zniżek i promocji jako klient jednak nie mam pojęcia jak to wygląda ze strony firmy. Przeglądając internet wpadłem na coś takiego http://www.motivationdirect.pl/nasze-ro ... lnosciowe/ i zastanawiam się czy nie skorzystać. Pomożecie?
Re: Zarządzanie promocją
Nie mieszam się w promocje mojej firmy. Zlecam ją dla agencji interaktywnej https://solv.pl i wiem, że oni wszystkim się zajmą i dopilnują tego, abym miał stały przypływ klientów. Myślę, że znalezienie kogoś od reklamy to podstawa, wtedy można samemu zająć się prowadzeniem biznesu i zarabianiem pieniędzy.
Re: Zarządzanie promocją
To wszystko zależy od branży, bo nie wszędzie taka forma promocji marki się sprawdzi. Ja postawiłam bardziej ogólnie w marketing internetowy, gdzie ludzie od http://e-marketingnet.pl/ odpowiednimi technikami budują widoczność mojej firmy w wirtualnej przestrzeni. I to według mnie jest skuteczną i uniwersalną reklamą.
Re: Zarządzanie promocją
A nie sądzicie że takie działania najlepiej zlecić agencji marketingowej jak https://virtualpeople.pl/ ? Oni mają doświadczenie, odpowiednie narzędzia i wyspecjalizowane w tym kierunku osoby
Re: Zarządzanie promocją
Sprawy marketingowe warto zlecać osobom, które się na tym znają. Najlepszy zasięg będą oczywiście mieli influencerzy na portalach społecznościowych, więc warto zainwestować w reklamę u takich osób.
Re: Zarządzanie promocją
Marketing będzie najskuteczniejszy, jeśli zajmą się tym profesjonaliści, zwłaszcza pozycjonowanie. Na stronie https://presscontent.pl/pozycjonowanie-bez-umowy.html możesz dowiedzieć się więcej na temat tego jak działa pozycjonowanie i jakie korzyści morze przynieść firmie. Może zainteresuje Cię takie rozwiązanie i zdecydujesz się na te usługę
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości