AIDA podstawowa zasada copywritingu
AIDA podstawowa zasada copywritingu
AIDA to skrót utworzony z pierwszych liter angielskich wyrazów
A — Attention (uwaga) — przyciągnięcie uwagi.
I — Interest (zainteresowanie) — zainteresowanie.
D — Desire (pożądanie) — przekonanie klienta, że produkt jest mu potrzebny i może zaspokoić jego potrzeby.
A — Action (działanie) — "zmuszenie" klienta żeby zadziałał od razu.
Jest to bardzo przydatna zasada zwłaszcza podczas tworzenia tekstów reklamowych.
A — Attention (uwaga) — przyciągnięcie uwagi.
I — Interest (zainteresowanie) — zainteresowanie.
D — Desire (pożądanie) — przekonanie klienta, że produkt jest mu potrzebny i może zaspokoić jego potrzeby.
A — Action (działanie) — "zmuszenie" klienta żeby zadziałał od razu.
Jest to bardzo przydatna zasada zwłaszcza podczas tworzenia tekstów reklamowych.
Re: AIDA podstawowa zasada copywritingu
Zasada znana, a tak naprawdę mało kiedy wykorzystywana podczas tworzenia kampanii. Ma się w świadomości reguły, jednak często ich łamanie pozwala na tworzenie ciekawszych kreacji.
Re: AIDA podstawowa zasada copywritingu
Adseo pisze:Zasada znana, a tak naprawdę mało kiedy wykorzystywana podczas tworzenia kampanii. Ma się w świadomości reguły, jednak często ich łamanie pozwala na tworzenie ciekawszych kreacji.
Witam,
Zgadzam się.
Powszechność tej zasady oznacza, że wszyscy ją stosują... i dobrze! Lecz to spowodowało, że - DOPOWIEM - teksty na stronach stały się trochę schematyczne. Co więcej, często są po prostu nudne i nic nie wnoszą. Mało kogo stać na coś ciekawego, a przede wszystkim treściwego. Teksty powinny być tworzone przez grupy copywriter'ów: prowadzącego, sprawdzającego, specjalistów z danej dziedziny.
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości