IGA reklama w grach komputerowych

Czyli o sposobach dotarcia do klientów.
no avatar
User

Dawid Kowalski

Posty

40

Rejestracja

3 lip 2009, o 13:44

IGA reklama w grach komputerowych

Postautor: Dawid Kowalski » 13 lip 2009, o 05:50

IGA (in-game advertising) to reklamowanie produktów w grach komputerowych m.in za pomocą "wirtualnych" plakatów i billbordów (FIFA), wykorzystania konkretnych marek (Need for Speed). Początkowo takie kampanie były statyczne - mogły być przygotowywane tylko raz z dużym wyprzedzeniem i umieszczane w grze. Od mniej więcej 2003 roku dzięki zwiększeniu popularności gier online zaczeły pojawiac się gry oferujące możliwość prowadzenia dynamicznych kampanii. Obecnie w ciągu 5-6 dni można wykupić kampanie reklamową w takich grach jak Counter Strike, Colin McRae, Need for Speed, BattleField 2142, the Sims i ponad 80 innych tytułach. Jest to sposób promocji skierowany głównie do mężczyzn w wieku 18-34 lata. Przykładowe realizacje mozna zobaczyć na stronie http://planner.adaction.pl/?controller= ... egory&id=3

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
cron