Biznes zdrowotnościowy - co wybrać?

Tutaj dyskutujemy na temat pomysłów na biznes, na własną firmę która przyniesie nam zyski.
no avatar
User

PawełZaba

Posty

2

Rejestracja

6 lip 2011, o 12:10

Biznes zdrowotnościowy - co wybrać?

Postautor: PawełZaba » 6 lip 2011, o 12:21

Chciałem założyć w Słupsku jakiś biznes związany ze zdrowym odżywianiem, wiem, że w całym mieście nic takiego nie ma, i bardzo chciałbym to wykorzystać. Problem jedynie w tym, że nie mam żadnego doświadczenia z gastronomią, na cały interes mam 300 tysięcy zł, czy ktoś tutaj ma już jakieś doświadczenie w tej branży?
no avatar
User

Moj.TaniZUS

Posty

10

Rejestracja

15 lip 2011, o 14:13

Re: Biznes zdrowotnościowy - co wybrać?

Postautor: Moj.TaniZUS » 15 lip 2011, o 14:16

a jesteś pewien, że ten biznes znajdzie nabywców? 300tys to nie mało i można wymyślić coś pewniejszego. no a zdrowa żywność to dość... niestety wąskie grono odbiorców. Ludzie są jacy są i wolą hamburgera niż brokuły.
Awatar użytkownika
User

Andreo

Posty

37

Rejestracja

7 lut 2011, o 22:05

Re: Biznes zdrowotnościowy - co wybrać?

Postautor: Andreo » 29 lip 2011, o 13:51

Moj.TaniZUS pisze:a jesteś pewien, że ten biznes znajdzie nabywców? 300tys to nie mało i można wymyślić coś pewniejszego. no a zdrowa żywność to dość... niestety wąskie grono odbiorców. Ludzie są jacy są i wolą hamburgera niż brokuły.


Też mi się tak wydaje. Dzisiaj ludzie są zabiegani, wyścig szczurów i te sprawy. Mało kto przywiązuje większą wagę do zdrowego odżywiania. Skoro takiej oferty w mieście tym nie ma to pewnie jakieś grono odbiorców by było, ale czy wystarczająco wysokie by zapewnić stały zysk? Mam wątpliwości.
no avatar
User

dagmaro

Posty

46

Rejestracja

4 lip 2011, o 13:54

Re: Biznes zdrowotnościowy - co wybrać?

Postautor: dagmaro » 2 sie 2011, o 06:45