CRm, w nowej firmie - czy warto?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
CRm, w nowej firmie - czy warto?
Witam serdecznie, jesteśmy nową firmą wchodząca na rynek. Dlatego zadam to pytanie tutaj, aby ktoś zainteresowany mógł pomóc - przejdźmy do rzeczy. Chcemy zainwestować pieniądze w profesjonalne oprogramowanie CRM, obecnie mamy kilka typów, ale na prowadzenie wyszedł jeden www.atsys.pl/Korzysci/Kalkulat or_oszczednosci/16/. Nie ukrywam że ma dużo ciekawych opcji które mogły by nam wiele pomóc. Ale pytanie do Was, czy nowej firmie jest to potrzebne i moze pomóc w funkcjonowaniu?
Re: CRm, w nowej firmie - czy warto?
Obecnie nawet w średniej wielkości firmach powinno się mieć elektroniczne systemy obiegu dokumentów oraz tak zwane workflow, czyli miejsca pracy. Ja takie rozwiązania zdecydowanie poleca, głównie za pełną funkcjonalność i komfort pracy. Polecam konkretnie firmę https://www.eqsm.pl/ która takie rozwiązania, szyte na miarę po prostu oferuje. Potrafią bez problemu dopasować jakość systemu do profilu firmy
Re: CRm, w nowej firmie - czy warto?
Zdecydowanie warto spojrzeć kompleksowo na nasze systemy It, jak coś wymaga poprawić, poprawić, jednocześnie wprowadzić bardziej inteligentne rozwiązania. Polecam tu współpracę z firmą https://thinkit.pl/zakres-doradztwa. Bardzo dobra inwestycja, na pewno wdrożą takie rozwiązania, dzięki którym firma będzie działać o wiele lepiej
-
- User
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość