Mobilny Monitoring Drogowy

Tutaj dyskutujemy na temat pomysłów na biznes, na własną firmę która przyniesie nam zyski.

Czy denerują cię kierowcy którzy nie włączają kierunkowskazów i gadają przez telefon w trakcie jazdy

Tak
2
100%
Nie
0
Brak głosów
Mam To Gdzieś
0
Brak głosów
 
Liczba głosów : 2
no avatar
User

MobilRad

Posty

1

Rejestracja

16 kwie 2014, o 13:25

Mobilny Monitoring Drogowy

Postautor: MobilRad » 16 kwie 2014, o 13:28

Witam
Jestem kierowcą i dzień w dzień spotykam się z łamaniem podstawowych zasad bespieczeństawa na drogach najwieksza plagą i sprym zagrożeniem są kierowcy którzy nie wiedzą do czego służy dziwgnia po lewej stronie (wyjaśnienie dla taksówkarzy : to jest KIERUNKOWSKAZ)

Wiec chciałbym połączyć dbanie i edukacje kierowców z biznesem i stworzyć mobilny monitoring drogowy który nagrywał by przewinienia kierowców i odsprzedawać je odpowiednim służbą w zamian za % z każdego zapłaconego mandatu.

A teraz pojawiają się pytania :
1.Czy jest to zgodne z prawem ( Co nie jest zabronione jest dozwolone ale to ma się niedlugo zmienić i nie bedzie można już wżucać filmów do internetu chyba ze za zgodą, podobno ustawa jest już ale nie zywa :))
2.Jakim służbą i za jaką cene można by odsprzedawać nagrania ( wiem że sądy czesto czepiają się jakości więc nagrania bedą w HD co podnosi moje koszty)
3. jakich urządzeń użyć aby dowody były wierygodne.
Jest jeszcze kilka nie rozwiązanych kwesti ale po kolei
no avatar
User

bizz

Posty

538

Rejestracja

31 lip 2013, o 19:18

Re: Mobilny Monitoring Drogowy

Postautor: bizz » 13 sty 2015, o 15:53

Co do monitoringów, to bardzo dobre systemy monitoringowe można znaleźć w http://www.ctr.pl/ . Firma oferuje również profesjonalny montaż monitoringów. Polecam.
Awatar użytkownika
User

Diana21

Posty

133

Rejestracja

18 sty 2015, o 19:02

Re: Mobilny Monitoring Drogowy

Postautor: Diana21 » 19 sty 2015, o 07:34