Zainwestowanie określonych funduszy

Tutaj dyskutujemy na temat pomysłów na biznes, na własną firmę która przyniesie nam zyski.
no avatar
User

pazq

Posty

1

Rejestracja

31 gru 2010, o 16:38

Zainwestowanie określonych funduszy

Postautor: pazq » 31 gru 2010, o 16:41

Mam konkretne pytanie i jeśli ktoś wie,ma jakiekolwiek pojęcie w tej materii proszę o odpowiedź rzeczową.
(Oto i ono)->Jak zainwestować pieniądze? mhm konkretniej 140 tysięcy złotych.Jestem człowiekiem bardzo młodym a w posiadanie tych pieniędzy wszedłem nie do końca "ze swojej woli" no ale cóż...
Chodzi mi konkretniej o propozycje w co można zainwestować takie fundusze(nie mówię o zakładaniu jakiejś działalności czy wchodzeniu z kimś w jakiś układ,przynajmniej póki co)i jakie mogą być z tego profity,jakie jest ryzyko etc.Nie wiem giełda?Nie znam się na tym i ogólnikowo na finansach,zarabianiu ale bardzo chętnie się uczę więc jeśli ktoś miałby jakieś propozycje,znał się na czymś co daje możliwość zarobkowania dzięki "obrotowi" pieniędzmi to byłbym bardzo wdzięczny za informację.(Jeśli ktoś byłby życzliwy to może mi również napisać na maila amor2@op.pl,)
Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęśliwego nowego roku.
no avatar
User

Dawid Kowalski

Posty

40

Rejestracja

3 lip 2009, o 13:44

Re: Zainwestowanie określonych funduszy

Postautor: Dawid Kowalski » 2 sty 2011, o 19:25

pazq pisze:Nie wiem giełda?Nie znam się na tym i ogólnikowo na finansach,zarabianiu ale bardzo chętnie się uczę więc jeśli ktoś miałby jakieś propozycje,znał się na czymś co daje możliwość zarobkowania dzięki "obrotowi" pieniędzmi to byłbym bardzo wdzięczny za informację