Jaka dobra księgowość dla malej firmy we Wrocławiu?

Podatki - nikt tego nie lubi, ale płacić trzeba.
no avatar
User

Piter

Posty

42

Rejestracja

22 kwie 2014, o 18:13

Jaka dobra księgowość dla malej firmy we Wrocławiu?

Postautor: Piter » 22 kwie 2014, o 18:18

Powoli rozkręcam sklep internetowy i sprzedaż allegro. Potrzebuje jakiegoś odpowiedniego biura rachunkowego, które będzie się zajmowała wszystkimi rozliczeniami i fakturami. Niestety jestem zielony w temacie i chciałem zapytać, czym kierować się wybierając którekolwiek. Macie jakieś podpowiedzi albo linki do poradników, w których jest napisane coś na ten temat? Z góry serdeczne dzięki wszystkim za pomoc :)
no avatar
User

armani

Posty

44

Rejestracja

3 cze 2013, o 17:05

Re: Jaka dobra księgowość dla malej firmy we Wrocławiu?

Postautor: armani » 23 kwie 2014, o 07:36

Każde biuro może się tym zająć i każde sobie z tym poradzi.
Ceny są podobne więc pierwsze lepsze, które wybierzesz powinno spełnić twoje wymagania kolego..
no avatar
User

blackspade

Posty

62

Rejestracja

4 maja 2010, o 13:23

Re: Jaka dobra księgowość dla malej firmy we Wrocławiu?

Postautor: blackspade » 23 kwie 2014, o 11:35

armani pisze:Każde biuro może się tym zająć i każde sobie z tym poradzi.
Ceny są podobne więc pierwsze lepsze, które wybierzesz powinno spełnić twoje wymagania kolego..


Wg mnie wybór biura nie jest taki oczywisty jak wg kolegi.
Kiedyś miałam podobny orzech do zgryzienia na szczęście pomogła mi znajoma i do dzisiaj współpracuje z Panem Krukowskim z Podatku na Hallera, którego mogę bez dwóch zdań polecić.

W końcu powierzasz im całą odpowiedzialność za rozliczenia i nie chcesz ponosić konsekwencji złego wyboru po czasie.
Kwestia tego, że przy wyborze księgowości człowiek chciałby zrzucić z siebie ciężar myślenia o dokumentach, kontaktach z urzędami itp.
Polecam przy wyborze patrzeć całościowo na te wszystkie aspekty.
no avatar
User

razor

Posty

41

Rejestracja

2 cze 2013, o 16:10