Internet nie jest lekiem na całe zło!
Posty: 25
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Internet nie jest lekiem na całe zło!
Witam, z tego co widzę to wszyscy forumowicze ogarnięci szaleństwem internetu stawiają znak równości pomiędzy promocja firmy, a Internet. A co z tradycyjnymi mediami - prasa, radio, POS itd?
Pozdrawiam Mikołaj
agencja reklamowa opole
agencja reklamowa opole
Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!
Wszystko zależy od branży. Jeśli mam firmę komputerową, gdzie głównym źródłem przychodu jest sklep internetowy, to rzecz jasna klientów będę szukał głównie w Internecie. Formy reklamy w prasie czy mediach są kosztowne a efekty dla tego typu działalności zwykle niezadowalające - biorąc pod uwagę, że kliencie przed zakupem często zasięgają opinii innych, w tym także ludzi których nie znają np. rekomendacje na forach. Wszystko to sprawia że marketing internetowy jest o wiele bardziej atrakcyjny niż standardowe metody.
Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!
zależy od rodzaju działalności - ale prawda jest taka że z internetu rok rocznie korzysta coraz więcej ludzi no i coraz lepiej jest ogłaszać swoje usługi głównie w internecie.
TV to dobra reklama także, tylko że droga... nieporównywalnie droższa Bo własną stronę może założyć każdy... a w tv nie każdy nada własną ramówkę.
TV to dobra reklama także, tylko że droga... nieporównywalnie droższa Bo własną stronę może założyć każdy... a w tv nie każdy nada własną ramówkę.
Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!
I najważniejsze- potencjalni, młodzi klienci częściej korzystają z internetu niż tradycyjnych mediów. Przez to łatwiej do nich dotrzeć.
Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!
Za reklamą w internecie przemawiają przede wszystkim koszty i praktyka. Stronę zrobisz raz i już ją masz, promocja trwa, ludzie zaglądają, pamiętają. Na reklame w radio czy tv wydasz o wiele więcej, a skutek nie zawsze musi być zadowalający bo ludzie do reklam są z natury zrażeni i rzadko które zapamiętują.
Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!
Ja zgodzę się z przedmówcą. Internet jest bardzo dobry sposobem na reklamę. Jednak nie koniecznie we wszystkich branżach. Tak jak nikt nie namówi mnie na reklamę sklepu internetowego w książce telefonicznej tak nikt nie powie mi że reklama w internecie osiedlowego kiosku będzie najlepszym sposobem na dotarcie do klientów
Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!
Po co osiedlowemu kioskowi reklama? z założenia ma swoją grupę docelowąi nie potrzebuje promocji. Wiem, że to był tylko przykład, ale poruszona została ciekawa kwestia- czy wszytkim przedsiębiorstwom potrzebna jest promocja? A wracając do tematu to nie wszystkich stać na reklamy w radio czy TV. Dzięki internetowi mają oni szansę zaistnieć na rynku przy minimalnych kosztach.
Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!
W internecie chodzi o zaistnienie niedużym kosztem,a jeśli chodzi o reklamę w TV czy radio ma ona zazwyczaj utrwalić już znaną markę i dlatego stać na nią tylko duże banki i koncerny farmaceutyczne itd,itp...
Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!
Wybaczcie, ale chyba nie do końca tak jest. Zrobienie strony to dopiero początek drogi (a w zasadzie kosztów) co z tego, że zrobicie stronę jeśli nie zostanie wypozycjonowana? Nikt jej nie zobaczy. A to też koszty. Obawiam się, że koszty są podobne Internet vs. pozostałe. Adword też kosztują. Zapomnieliście też że klienci wybierają firmy, które znają (tzn. gdzieś już widzieli reklamę czy informację) tego Internet Wam nie da, a przynajmniej nie w takich kosztach.
Pozdrawiam Mikołaj
agencja reklamowa opole
agencja reklamowa opole
Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!
darful pisze:W internecie chodzi o zaistnienie niedużym kosztem,a jeśli chodzi o reklamę w TV czy radio ma ona zazwyczaj utrwalić już znaną markę i dlatego stać na nią tylko duże banki i koncerny farmaceutyczne itd,itp...
Nie, to nie jest prawda. Media dobiera się do grupy docelowej, a nie do charakteru kampanii. Utrwalać wizerunek marki można też przy pomocy prasy, internetu i czegokolwiek innego. Reklama TV jest droga, bo ma duży zasięg, ale gdybyś miał dotrzeć do takiej ilości odbiorców przy pomocy internetu w tak krótkim czasie i poziomie kosztów ... w zasadzie jest to niemożliwe. PODSTAWOWE PYTANIE BRZMI - jak dotrzeć do odbiorców, którzy w tej chwili nie są zainteresowani Waszymi produktami, ale będą za np. miesiąc. Oczywiście przy pomocy internetu
Pozdrawiam Mikołaj
agencja reklamowa opole
agencja reklamowa opole
-
- User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości