Internet nie jest lekiem na całe zło!

Czyli o sposobach dotarcia do klientów.
Awatar użytkownika
User

mduraj

Posty

10

Rejestracja

23 lut 2011, o 10:47

Lokalizacja

Opole

Internet nie jest lekiem na całe zło!

Postautor: mduraj » 10 lip 2011, o 19:45

Witam, z tego co widzę to wszyscy forumowicze ogarnięci szaleństwem internetu stawiają znak równości pomiędzy promocja firmy, a Internet. A co z tradycyjnymi mediami - prasa, radio, POS itd?
Pozdrawiam Mikołaj
agencja reklamowa opole
no avatar
User

MariuszK

Posty

4

Rejestracja

28 cze 2011, o 08:49

Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!

Postautor: MariuszK » 11 lip 2011, o 09:53

Wszystko zależy od branży. Jeśli mam firmę komputerową, gdzie głównym źródłem przychodu jest sklep internetowy, to rzecz jasna klientów będę szukał głównie w Internecie. Formy reklamy w prasie czy mediach są kosztowne a efekty dla tego typu działalności zwykle niezadowalające - biorąc pod uwagę, że kliencie przed zakupem często zasięgają opinii innych, w tym także ludzi których nie znają np. rekomendacje na forach. Wszystko to sprawia że marketing internetowy jest o wiele bardziej atrakcyjny niż standardowe metody.
no avatar
User

Moj.TaniZUS

Posty

10

Rejestracja

15 lip 2011, o 14:13

Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!

Postautor: Moj.TaniZUS » 15 lip 2011, o 14:31

zależy od rodzaju działalności - ale prawda jest taka że z internetu rok rocznie korzysta coraz więcej ludzi no i coraz lepiej jest ogłaszać swoje usługi głównie w internecie.
TV to dobra reklama także, tylko że droga... nieporównywalnie droższa :) Bo własną stronę może założyć każdy... a w tv nie każdy nada własną ramówkę.
no avatar
User

dagmaro

Posty

46

Rejestracja

4 lip 2011, o 13:54

Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!

Postautor: dagmaro » 18 lip 2011, o 07:01

I najważniejsze- potencjalni, młodzi klienci częściej korzystają z internetu niż tradycyjnych mediów. Przez to łatwiej do nich dotrzeć.
Awatar użytkownika
User

Andreo

Posty

37

Rejestracja

7 lut 2011, o 22:05

Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!

Postautor: Andreo » 29 lip 2011, o 14:03

Za reklamą w internecie przemawiają przede wszystkim koszty i praktyka. Stronę zrobisz raz i już ją masz, promocja trwa, ludzie zaglądają, pamiętają. Na reklame w radio czy tv wydasz o wiele więcej, a skutek nie zawsze musi być zadowalający bo ludzie do reklam są z natury zrażeni i rzadko które zapamiętują.
no avatar
User

Japaneczek

Posty

17

Rejestracja

27 lip 2011, o 17:22

Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!

Postautor: Japaneczek » 1 sie 2011, o 20:45

Ja zgodzę się z przedmówcą. Internet jest bardzo dobry sposobem na reklamę. Jednak nie koniecznie we wszystkich branżach. Tak jak nikt nie namówi mnie na reklamę sklepu internetowego w książce telefonicznej tak nikt nie powie mi że reklama w internecie osiedlowego kiosku będzie najlepszym sposobem na dotarcie do klientów
no avatar
User

dagmaro

Posty

46

Rejestracja

4 lip 2011, o 13:54

Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!

Postautor: dagmaro » 23 sie 2011, o 06:51

Po co osiedlowemu kioskowi reklama? z założenia ma swoją grupę docelowąi nie potrzebuje promocji. Wiem, że to był tylko przykład, ale poruszona została ciekawa kwestia- czy wszytkim przedsiębiorstwom potrzebna jest promocja? A wracając do tematu to nie wszystkich stać na reklamy w radio czy TV. Dzięki internetowi mają oni szansę zaistnieć na rynku przy minimalnych kosztach.
Awatar użytkownika
User

darful

Posty

105

Rejestracja

5 sty 2011, o 10:35

Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!

Postautor: darful » 24 sie 2011, o 16:21

W internecie chodzi o zaistnienie niedużym kosztem,a jeśli chodzi o reklamę w TV czy radio ma ona zazwyczaj utrwalić już znaną markę i dlatego stać na nią tylko duże banki i koncerny farmaceutyczne itd,itp...
Awatar użytkownika
User

mduraj

Posty

10

Rejestracja

23 lut 2011, o 10:47

Lokalizacja

Opole

Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!

Postautor: mduraj » 6 wrz 2011, o 08:48

Wybaczcie, ale chyba nie do końca tak jest. Zrobienie strony to dopiero początek drogi (a w zasadzie kosztów) co z tego, że zrobicie stronę jeśli nie zostanie wypozycjonowana? Nikt jej nie zobaczy. A to też koszty. Obawiam się, że koszty są podobne Internet vs. pozostałe. Adword też kosztują. Zapomnieliście też że klienci wybierają firmy, które znają (tzn. gdzieś już widzieli reklamę czy informację) tego Internet Wam nie da, a przynajmniej nie w takich kosztach.
Pozdrawiam Mikołaj
agencja reklamowa opole
Awatar użytkownika
User

mduraj

Posty

10

Rejestracja

23 lut 2011, o 10:47

Lokalizacja

Opole

Re: Internet nie jest lekiem na całe zło!

Postautor: mduraj » 6 wrz 2011, o 08:58

darful pisze:W internecie chodzi o zaistnienie niedużym kosztem,a jeśli chodzi o reklamę w TV czy radio ma ona zazwyczaj utrwalić już znaną markę i dlatego stać na nią tylko duże banki i koncerny farmaceutyczne itd,itp...

Nie, to nie jest prawda. Media dobiera się do grupy docelowej, a nie do charakteru kampanii. Utrwalać wizerunek marki można też przy pomocy prasy, internetu i czegokolwiek innego. Reklama TV jest droga, bo ma duży zasięg, ale gdybyś miał dotrzeć do takiej ilości odbiorców przy pomocy internetu w tak krótkim czasie i poziomie kosztów ... w zasadzie jest to niemożliwe. PODSTAWOWE PYTANIE BRZMI - jak dotrzeć do odbiorców, którzy w tej chwili nie są zainteresowani Waszymi produktami, ale będą za np. miesiąc. Oczywiście przy pomocy internetu :lol:
Pozdrawiam Mikołaj
agencja reklamowa opole
no avatar
User

Reklama

darmowe konto firmowe
Następna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
[ Time : 0.094s | 12 Queries | GZIP : Off ]