DOTACJE NA WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ

Tutaj dyskutujemy na temat pomysłów na biznes, na własną firmę która przyniesie nam zyski.
no avatar
User

spoon

Posty

1

Rejestracja

30 sty 2010, o 12:24

DOTACJE NA WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ

Postautor: spoon » 30 sty 2010, o 12:31

Witam
Chciał bym założyć własną firmę.
Czy można ubiegać się o dofinansowanie na otworzenie własnej działalności gospodarczej, jestem osobą niepełnosprawną z znacznym stopniem niepełnosprawności , obecnie studiuję informatykę na III roku i pracuję jako referent ds informatycznych zarabiam 1900zł brutto (na rękę ok 1350) i nie stać mnie na otworzenie własnej działalności.
I stąd moje pytanie czy można ubiegać się o dotacje na "własny biznes" a zwłaszcza że mieszkam w małej miejscowości w która liczy sobie ok 9 285 mieszkańców.
Awatar użytkownika
User

Mixed_pl

Posty

30

Rejestracja

3 lut 2010, o 13:02

Re: DOTACJE NA WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ

Postautor: Mixed_pl » 5 lut 2010, o 09:25

To nie ma żadnego znaczenia w jakiej miejscowości mieszkasz,może byc zarówno miasto jak i miasteczko. Możesz ubiegac się o dotacje z UP. A jaki rodzaj działalności zamierzasz otworzyc??
www.mixed.pl - zespół na wesela,eventy
no avatar
User

Mały biznesmen

Posty

8

Rejestracja

26 mar 2010, o 16:27

Re: DOTACJE NA WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ

Postautor: Mały biznesmen » 29 mar 2010, o 19:15

jak będziesz miał gotowy biznes plan, to pójdziesz z nim do UP(urząd pracu) możesz się starać o dotacje aż 40tyś zł na rozkręcenie firmy, tylk owg mnie wystarczy na rozkręcenie 3tyś na bilbordy itp, reszte sobie zostaw na wybudowanie jakiegoś warsztatu czy jaką firme chcesz otwrzyć:)
no avatar
User

Dawid Kowalski

Posty

40

Rejestracja

3 lip 2009, o 13:44

Re: DOTACJE NA WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ

Postautor: Dawid Kowalski » 29 mar 2010, o 22:52

spoon pisze:własnej działalności gospodarczej, jestem osobą niepełnosprawną z znacznym stopniem niepełnosprawności