AIDA podstawowa zasada copywritingu

Czyli o sposobach dotarcia do klientów.
no avatar
User

Dawid Kowalski

Posty

40

Rejestracja

3 lip 2009, o 13:44

AIDA podstawowa zasada copywritingu

Postautor: Dawid Kowalski » 17 lip 2009, o 13:28

AIDA to skrót utworzony z pierwszych liter angielskich wyrazów
A — Attention (uwaga) — przyciągnięcie uwagi.
I — Interest (zainteresowanie) — zainteresowanie.
D — Desire (pożądanie) — przekonanie klienta, że produkt jest mu potrzebny i może zaspokoić jego potrzeby.
A — Action (działanie) — "zmuszenie" klienta żeby zadziałał od razu.

Jest to bardzo przydatna zasada zwłaszcza podczas tworzenia tekstów reklamowych.
no avatar
User

Adseo

Posty

7

Rejestracja

10 wrz 2009, o 06:57

Re: AIDA podstawowa zasada copywritingu

Postautor: Adseo » 1 paź 2009, o 12:42

Zasada znana, a tak naprawdę mało kiedy wykorzystywana podczas tworzenia kampanii. Ma się w świadomości reguły, jednak często ich łamanie pozwala na tworzenie ciekawszych kreacji.
Pozdrawiam,
Paulina Niżankowska
ADSEO.PL - Linki sponsorowane i pozycjonowanie
Awatar użytkownika
User

totalpromo

Posty

3

Rejestracja

27 lut 2010, o 19:11

Re: AIDA podstawowa zasada copywritingu

Postautor: totalpromo » 27 lut 2010, o 21:25

Adseo pisze:Zasada znana, a tak naprawdę mało kiedy wykorzystywana podczas tworzenia kampanii. Ma się w świadomości reguły, jednak często ich łamanie pozwala na tworzenie ciekawszych kreacji.


Witam,
Zgadzam się.
Powszechność tej zasady oznacza, że wszyscy ją stosują... i dobrze! Lecz to spowodowało, że - DOPOWIEM - teksty na stronach stały się trochę schematyczne. Co więcej, często są po prostu nudne i nic nie wnoszą. Mało kogo stać na coś ciekawego, a przede wszystkim treściwego. Teksty powinny być tworzone przez grupy copywriter'ów: prowadzącego, sprawdzającego, specjalistów z danej dziedziny.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

© 2009-2018 biznesforum.nsv.pl oparte o oprogramowanie phpBB.
cron